Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@13:45:47 GMT

اکران آنلاین با «پسرکُشی» ادامه می یابد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۰۴۴۶

اکران آنلاین با «پسرکُشی» ادامه می یابد

به گزارش افکارنیوز،

با گذشت دو هفته از آخرین فیلم اکران شده بر پرده نمایش آنلاین، یک فیلم سینمایی و یک مستند در صف اکران اینترنتی قرار گرفتند. این مستند که «جایی برای فرشته‌ها نیست» نام دارد، اولین مستندی است که در سرویس‌های وی‌اودی در کنار فیلم‌های اکران آنلاین قرار گرفته است.

اخبار فرهنگ و هنر - در معرفی این فیلم که پرجایزه‌ترین مستند سال ۹۸ است و علاوه بر جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم حقیقت و جشنواره‌های بین‌المللی هم جایزه برده است آمده: « درباره تیم ملی هاکی دختران ایران و ماجراهایی است که در زندگی شان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم روایت امیدها، ترس ها و آرزوهای این دختران است و ماجرای رفتنشان به مسابقات آسیایی را نیز نشان می دهد. می توان گفت با درامی درباره این تیم و اتفاقات دختران آن مواجه هستیم.»

«پسرکشی» با بازی ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار ، نسیم ادبی و گروهی دیگر از بازیگران در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ برای اولین بار به اکران درآمد و به زودی با نمایش اینترنتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. نویسندگی این فیلم اجتماعی که روایتی معماگونه به همراه دارد را مجید برزگر به همراه آرمان خوانساریان برعهده داشته‌اند و در معرفی آن آمده است: «داستان پسرکشی در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می گذرد و روایتی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند.» 

اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها آغاز شد و مهمترین فیلم‌های اجتماعی و طنز به کمک سرویس‌های وی‌اودی به نمایش درآمدند. همچنین این شیوه اکران با وجود بازگشایی سینماها ادامه‌دار خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مستند بهاره کیان افشار اکران آنلاین پسرکشی اکران آنلاین جایی برای فرشته ها نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نیر الهامی دیروز در نشست «روایت دختر ایرانی» که با حضور فرهاد فرهادی نویسنده و کارگردان و منصور آقاجانی مدرس تدوین با موبایل در سالن اجتماعات استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار داشت: رویداد «روایت دختر ایرانی» از دی ماه 1401 با عنوان « سلما» در کرمان آغاز شد و سپس به فراخور تغییراتی به «ردا» نامگذاری شد و در سطح کشور و در تمامی استان‌ها ایجاد و دختران جوان به فعالیت و کنشگری پرداختند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید در این وضعیت جنگ ترکیبی و هیبریدی، باید آگاهی‌های جوانان از جهان پیرامون افزایش یابد و بدانند وظیفه آنها چیست و در کجا قرار دارند چون برای یک حرکت، نیاز به روایت‌های زنانه و دخترانه وجود دارد.

الهامی خاطرنشان کرد: بی‌شک روایت زنان ایرانی تنها توسط نسلی که دارای این توانایی و استعداد است رخ می‌دهد و پیشرانی برای آیندگان خواهد بود یعنی حلقه مفقوده‌ای برای انتقال مفاهیم ارزشمند وجود داشته که از گذشته تا به حال موجود بوده است.

وی افزود: «ردا» روایتی از دختران مسلمان و بااستعداد ایرانی بوده و روایتگری و کنشگری به اسبابی نیاز دارد که باید این ابزار در اختیار جوانان قرار گیرد و در این راستا نوجوانان باید در روایت‌گری خود برخی شاخصه‌ها را رعایت کرده و بدان پایبند باشند تا نسل خود و نسل‌های آینده از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه بانوان کشورمان را از کنوانسیون جهانی زنان کنار گذاشتند گفت: این در حالی است که واکنش بانوان ایرانی نسبت به این اقدام بسیار کمرنگ بود و نتوانستند در فضای مجازی نارضایتی خود را نسبت به این بی‌احترامی به ساحت خود نشان دهند.

وی افزود: نخستین کنشگری بانوان از ایام اربعین آغاز شد و سپس به مسئله غزه ورود پیدا کردند و نسبت به کشتار کودکان و اهانت‌هایی که نسبت به زنان غزه انجام می‌شد روایت‌گری کرده و باید این کنشگری‌های در رابطه با مسائل داخلی و بین‌المللی افزایش یابد.

الهامی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اخیر دریاچه ارومیه بیان کرد: در این جشنواره « غرفه ریحان‌های ایران زمین» دایر شد و با توجه به اینکه در چند ماه گذشته کشف‌حجاب‌هایی در اماکن عمومی انجام می‌شد و با توجه به اینکه تاثیر گفتار دختران جوان و نوجوان از دیگران بیشتر است، به همین سبب از وجود آنها برای رفع این مشکل استفاده شد.

وی ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) نیز همواره به جوانان میدان داده و به آنها اعتماد و مدیریت امور مهم را به جوانان واگذار می‌کردند و از سوی دیگر امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران نیز همواره به جوانان اعتماد داشته و آنها را در سمت‌های کلیدی به کارگیری می‌کردند بنابراین باید در تمامی امور و به ویژه تسخیر فضای مجازی، از کنشگری جوانان دغدغه‌مند بهره برد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بچه‌های نسل جدید، نوآور هستند و بنابراین نحو سخن گفتن با این فرد متفاوت از فرد سنتی است و آنان سخنان نسل‌های گذشته را نمی‌پذیرند و در این شرایط باید نقاط مشترک شناسایی شده و به علایق این قشر احترام گذاشته شود تا برنامه‌های درخور این آنها ترتیب داده شود.

به گزارش خبرگزاری تقریب، در پایان این مراسم از تعدادی از دختران جوان کنشگر استان از سوی اداره کل امور بانوان و استانداری آذربایجان‌غربی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟