Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین متاثرین از خشکسالی خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی در دهه کرامت توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رضا رضایی» ظهر امروز (۱۰ تیر) با اشاره به شرایط اقلیمی استان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: هلال احمر جمعیتی خدمتگذار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره در بحران ها حضوری موثر داشته است، افزود: در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی رنج میبرند از جمله اقداماتی بوده که توسط این جمعیت رقم می خورد.

 

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقشار محروم بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است‌.

 

وی با اشاره به شرایط سخت معیشت نیازمندان در مناطق محروم استان، گفت: به دنبال خشکسالی های چندین ساله، جمعیت هلال احمر همزمان با دهه کرامت  با استفاده از منابع داخلی درصدد است تا بخشی از آسیب های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا 2500بسته معیشتی برای آسیب دیدگان از خشکسالی برای توزیع بین ده هزار نفر نیازمند تهیه شده است.

 

وی با بیان اینکه این کمک ها ۱۰ قلم جنس از جمله برنج، روغن، کنسروجات، حبوبات، شکر، قند، چای و غیره را شامل می شود، اظهار کرد: ارزش ریالی این اقلام حدود هفت میلیارد و 500 میلیون ریال است.

پایان پیام/577

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته مواد غذایی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خراسان جنوبی دهه کرامت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان غروب پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این جمعیت از درخواست‌های مهم هلال احمر است، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از استان سمنان برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه سوانح جاده‌ای می‌طلبد تا امکانات بیشتری در اختیار این جمعیت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه کرد در هلال احمر سرمایه گذاری در آینده‌ای که نفع عمومی را به همراه دارد، افزود: انتظار می‌رود در مواد سازی دارایی‌ها مجموعه هلال احمر نیز دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای امدادگر یکی از اقدامات مهم طی سال جاری است، ابراز داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید خرداد ماه سال جاری از مسئولان استان انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، برگزاری دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اقدامات پیش رو برای سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

کد خبر 6088687

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند