Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:30:29 GMT

رونمایی از مقصد جدید حسن یزدانی در لیگ کشتی

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۰۸۳۰

رونمایی از مقصد جدید حسن یزدانی در لیگ کشتی

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک برای فصل جدید لیگ برتر به تیم بازار بزرگ ایران پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک امروز با حضور در سازمان لیگ کشتی قرارداد خود را با تیم بازار بزرگ ایران امضا کرد.


در حالی که کیومرث محرابی، پژمان درستکار و داوود رخش خورشید به عنوان نماینده تیم بازار بزرگ ایران حسن یزدانی را همراهی می کردند، پدر این قهرمان نیز در سازمان لیگ حاضر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن یزدانی بعد از عقد قرارداد با تیم بازار بزرگ ایران برای شرکت در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی ابراز امیدواری کرد با مساعدت وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هر چه زودتر شرایط برگزاری لیگ برتر کشتی را فراهم شود.


یزدانی که سال گذشته در جریان جام باشگاههای جهان و حضور در تمرینات همین تیم ایران مال مصدوم شده بود، بار دیگر تصمیم گرفت برای این تیم کشتی بگیرد؛ اگرچه در لیگ سال گذشته برای تیم مشهدی به میدان رفت.


سهمیه جذب سه ملی پوش تیم بازار بزرگ ایران با پیوستن حسن یزدانی به این تیم تکمیل شد.

کشتی آزاد حسن یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی آزاد حسن یزدانی تیم بازار بزرگ ایران حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولیدکنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه کالای کودک روسیه با اشاره به استقبال خوب شرکت‌ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه از اسباب بازی‌های ایرانی بر وجود زمینه‌ها و ظرفیت‌های مناسب برای حضور جدی ایران در بازار اسباب بازی روسیه در صورت پیگیری مذاکرات و ارتباطات برقرار شده طی نمایشگاه تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه اسباب بازی روسیه KIDS RUSSIA در دوره اخیر میزبان 35 واحد صنایع خلاق ایرانی حوزه اسباب بازی، آموزش و تعلیم و تربیت بود که در قالب کنسرسیوم اسباب بازی، پاویون ایران را در این نمایشگاه تشکیل می‌دادند.

علی قاسمی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در خصوص تجربه حضور در این نمایشگاه گفت : با تنوعی بیش از 300 محصول از حیوانات سخت و نرم، هند پاپت، تخم دایناسور و مزرعه در نمایشگاه اخیر مسکو شرکت کردیم. در این رویداد بستری فراهم شد تا تولیدکنندگان این صنعت تعامل مستقیمی با مخاطبان خود داشته باشند و خوشبختانه محصولات با توجه به لحاظ کیفیت، ظرافت و رنگ آمیزی خاص مورد توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار گرفتند.

به گفته وی، حضور در این نمایشگاه نقاط قوت فراوانی از جمله تبادل اطلاعات و تجربیات بین شرکت های تولیدی از کشورهای مختلف،آشنایی با فرهنگ و سلایق بازار هدف - عمدتا کودکان و نوجوانان - شد.

وی ادامه داد: حضور در  این رویداد زمینه ساز طراحی و تولید محصولات جدید و متنوع تر در این شرکت بوده و در این راستا به زودی محصولات جدیدی از جمله عروسک نوزاد،اسکوتر و لگو مگنت را راهی بازار می‌کنیم و امیدواریم تولیدات با کیفیت و متنوع ایرانی بتواند به تمام کشورها ارسال و عرضه شوند و موجبات رشد فرهنگی و اقتصادی کشور شوند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، احسان منشی، مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این رویداد نیزگفت: 35 تولید کننده ایرانی فعال درحوزه بازی های رومیزی، حرکتی ، فکری و آموزشی و ... در این نمایشگاه حضور داشتند و این شرکت نیز با محصولات جنبشی حرکتی خود از قبیل موتور تعادلی، اسکوتر و گلف و ... از غرفه داران بخش نمایشگاه ایران بود.

وی با بیان اینکه تعاملات خوبی بین روسیه و ایران در حوزه اسباب بازی مشاهده می شد تصریح کرد: نمایشگاه با استقبال فراوانی از طرف فروشندگان، پخش کنندگان و حتی مصرف کنندگان روسی مواجه شد. بیشتر علاقه مندی روسها به سمت بازی های رومیزی و اسباب بازی های سایز کوچک بود.

وی ادامه داد: در بازار روسیه مشابه برخی از محصولات ایرانی با قیمت هایی بالا که بعضا تولید چین و روسیه بود مشاهده می شد.با توجه به رابطه خوب بین دو کشور روسیه و چین، محصولات چینی در بازار اسباب بازی روسیه جایگاه ویژه ای داشته و می‌توان امیدوار بود با ارائه قیمت های رقابتی با کالاهای چینی بتوانیم بازارخوبی از اسباب بازی های ایرانی در بازار روسیه ایجاد کنیم.

منشی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از نمایشگاه پیگیری های مستمر منجر به دریافت نتیجه می شود، امیدواریم که این پیگیری ها شرایط همکاری خوبی را بین ایران و روسیه رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • معمای سخت کامران قاسم پور و حسن یزدانی؛ چرا باید یک نفر قربانی شود؟
  • تصویر مشترکی که یزدانی و قاسم پور منتشر کردند | بزرگترین نبرد سال ۱۴۰۳ در راه است
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)
  • عملیات فریب در ۸۶ کیلوگرم!