Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم همتی روز سه شنبه در دیدار با کارکنان سازمان امداد و نجات این مطلب را عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور همچنین دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی از محل بودجه تبصره ۱۳ دادند اما برای خرید تجهیزات باید مناقصه برگزار شود، به هیچ وجه بدون مناقصه هیچ چیز نباید خریداری شود.

وی با بیان اینکه باید انبارهای هلال احمر آنلاین شوند، افزود: به تعداد انبارداران باید اضافه شود تا انبارداری آنلاین ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم وضعیت انبارهای تهران خوب نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه چرا باید هشت فروند بالگرد هلال احمر زمین گیر باشد و بگوییم همه چیز خوب است و صرفا آمار نادرست داده شود، اضافه کرد:  وظیفه همه ما اصلاح کردن این امور است.

همتی با بیان اینکه همه ما باید قدر امدادگران را بدانیم، اظهار داشت: امدادگرانی که در آفتاب سوزان مشغول به خدمت هستند آرزو دارند روزی کارمند بشوند پس نباید آنها را نا امید کنیم و روند قبلی باید تغییر کند، به جای هدیه دادن به سیاسیون و دیگر افراد باید به امدادگران هدیه داد.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش همگانی آموزش چهره به چهره در حال انجام است، افزود: در آینده هم همه سربازان ۳۰۰ ساعت آموزش امدادی را فرا می‌گیرند و همچنین با وزارت آموزش و هم برای آموزش دانش‌آموزان تفاهم نامه نوشته شده است.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر  امروز (سه شنبه) در بازدید از سازمان امداد و نجات از مرکز امداد هوایی، انبارهای تجهیزات تخصصی، قطعات خودروهای امدادی، اقلام امدادی، چادرهای امدادی، مجموعه ورزشی، تعمیرگاه تجهیزات هیدرولیک نجات، روند عملیات سگ های نجات، توان عمایاتب نیروهای واکنش سریع،  و دیگر قسمت‌های این سازمان بازدید و با پرسنل صف و ستاد این سازمان از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب‌ها کریم همتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری وعده‌هایی که تحقق یافت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریم همتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کریم همتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود