Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی روز سه شنبه برای بررسی وضعیت آب این شهر در کارگاه خط انتقال آب قزوین در سد زیاران حاضر شد تا وضعیت آب شرب مردم شهرستان آبیک و راهکارهای بهبود شرایط را با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و مسئولان استانی و شهری مورد بررسی قرار دهد.

محمدبیگی طی بازدید از تصفیه خانه آب شرب قزوین گفت: آبیک از نظر وضعیت آب در شرایط نامناسبی قرار دارد و امیدواریم فعالیت‌های انتقال آب از سد طالقان با تلاش جهادی مسئولان و دغدغه‌های عمیق موجود ادامه یابد، ما نیز در مجلس پیگیری‌های لازم را برای به مقصد رساندن پروژه و چشاندن طعم خوش آب طالقان به مردم استان انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون عمده آب شرب استان از آب‌های زیرزمینی تأمین می‌شود اما با انتقال آب از سد طالقان به ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستا آبرسانی شده و نزدیک به ۸۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز تصریح کرد: این پروژه در ابتدا به دلیل تحریم‌ها و اکنون به دلیل مشکلات اعتباری با مشکل مواجه است و تنها در حدود ۱۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 4962271

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی آبیک ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان