Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@04:35:17 GMT

کشف 283 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آزادشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۰۹۷۶

کشف 283 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: در سایه تعاملات اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر، در سال گذشته 283 کیلوگرم مواد مخدر در سطح شهر آزادشهر کشف و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سید رسول حسینی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سایه تعاملات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، 283 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در یک سال گذشته در شهرستان آزادشهر کشف و معدوم سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته بیش از 320 معتاد متجاهر و خطرناک را از سطح شهر جمع آوری و با معرفی آنها به مراکز مربوطه از جمله کمپ های ترک اعتیاد و اورژانس اجتماعی توانستیم بخشی عظیمی از آنها را با پاک سازی به دامن جامعه برگردانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر