Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن ابراز نگرانی از افزایش امار مبتلایان به کرونا از وضعیت هشدار دهنده این بیماری در کل کشور خبرداد. تاریخ انتشار: 13:35 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۴۹۶

خبرگزاری میزان- علیرضازالی  با اشاره به احتمال اعمال محدودیت های جدید با هدف کاهش پاندمی کووید-۱۹ اظهار داشت: اعمال محدودیت های جدید بازتاب شرایط مبتلایان، تعداد موارد بستری و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا در بخش های مختلف بیمارستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متاسفانه مجموع آمار مبتلایان به کرونا نشان دهنده وضعیت هشدار دهنده این بیماری در کل کشور است.

بیشتر بخوانید: مزایای کرونا و قرنطینه به روایت یک جامعه شناس

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران درباره وضعیت مبتلایان به کرونا در تهران نیزخاطرنشان کرد: شهر تهران نیز همچنان با سیر صعودی مبتلایان به ویروس کووید۱۹ روبرو است.

 زالی ادامه داد: در ۲۴ ساعتی که گذشت بالغ بر ۴۲۵ بیمار جدید در بخش های عادی و ۱۰۲ بیمار نیز در بخش های ویژه بیمارستانهای شهر تهران بستری شدند.

وی همچنین از رشد ۱,۶ درصدی مراجعان به بخش های بهداشتی شهر تهران با علایم بیماری کرونا خبر داد و گفت: در بخش درمان نیز ۵ درصد رشد بیماران سرپایی راشاهد بوده ایم.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به رشد ۸ درصدی بیماران کرونایی در بخش های عادی و ویژه تهران اظهار کرد: سهمی که از مجموع مراجعان به بخش های بهداشتی و درمانی اعلام شده و افرادی که نیازمند دریافت خدمات مداخله ای بستری هستند نیز ۸ درصد گزارش شده است.

 زالی، اعمال محدودیت های جدید با توجه به وخامت شیوع گسترده کرونا با توجه به شرایط مختلف مناطق ضروری است.

وی آمار روزهای اخیر را بازتاب تغییرات ۲۵ تا ۳۰ روز قبل دانست و گفت: به نظر می رسد سهم سفرهای خردادماه در افزایش بار مراجعان چشمگیر است و طبیعتا سفرهای تابستانی هم می تواند خطرآفرین باشد.

 زالی تصریح کرد: علی رغم شتابی که در بازگشایی ها وجود دارد، رعایت شیوه نامه ها و پروتکل ها کمرنگ تر شده است که می تواند منجر به افزایش آمار شود.

فرمانده ستاد قابله با بیماری کرونا در تهران، استفاده نکردن از ماسک، برگزاری مراسم عروسی و عزا و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بدون رعایت پروتکل ها را از دیگر دلایل افزایش آمار اعلام کرد.

 زالی در پایان با اشاره به رویکرد ستاد ملی مبنی بر بازگرداندن محدودیت ها در صورت افزایش نگرانی ها، عنوان کرد: ستاد بیماری کرونا در تهران هم بسته پیشنهادی ۶گانه خود را به ستاد ملی برای اعمال محدودیت ها اعلام کرده است و منتظر تصمیم ستاد ملی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کروناویروس فرمانده عملیات مقابله با کرونا اعمال محدودیت ها کرونا در تهران بیماری کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز،۳ اردیبهشت و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش ایسنا، فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟