Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی مهران اظهار داشت: عملیات کربلای یک با ترکیبی از نیروهای دفاعی تمام کشور برای آزادسازی مهران انجام شد، در این عملیات شهدایی از سراسر کشور تقدیم شد که جانانه برای آزادسازی این خطه از کشورمان از چنگال بعثی ها جانفشانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بازپس گیری این شهر از بعثی ها غیرقابل چشم پوشی است که در کنار دیگر فرماندهان سپاه اسلام توان رزمی خود را به کار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه ایلام یادآور شد: عملیات کربلای ۱ در شرایطی انجام گرفت که دشمن عملیات متحرکی را آغاز کرده بود و برای به هم ریختن برنامه های جمهوری اسلامی با دفاع متحرکش شرایط سختی را برای رزمندگان اسلام به وجود آورده بود اما با آزادسازی مهران تهدید دشمن تبدیل به فرصت شد و کربلای ۱ دشمن را در لاک دفاعی قرار داد و قدرت تهاجمی را از آن ها گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: سالروز عملیات کربلای ۱ شرایطی است که ما به گذشته برگردیم و نعمتی که خدا به ما داده را شاکر باشیم، الان ما در شرایط سختی زندگی می کنیم و تورم و بیکاری وجود دارد ولی فراموش نکنیم با بهای سنگینی اسلام، استقلال، عزت و ناموسمان را حفظ کرده ایم و آن شرایط سخت را پشت سرگذاشته ایم.

وی گفت: بدون شک شرایط سخت امروز را هم پشت سر خواهیم گذاشت، قدم های آخر را برای فتح قله پیروزی برخواهیم داشت و سختی ها تمام خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد زندگی توام با سعادت و رفاه برای جامعه خواهیم بود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: بر روح شهدای بزرگوار عملیات آزادسازی مهران درود می فرستیم و قدردان جانبازان و ایثارگران این عملیات سرنوشت ساز هستیم.

شهر مرزی مهران در ۱۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام که اینک به عنوان قدمگاه زائران کربلای معلی نامی آشنا در کشور است در دوران دفاع مقدس نیز یکی از اوردگاه‌های اصلی رزمندگان اسلام در مقابل تجاوز ارتش بعثی بود به نحوی که چهار بار توسط دشمن اشغال و با همت رزمندگان آزاد شد.

۱۰ تیرماه مصادف با آغاز عملیات کربلای یک و آزادسازی شهر همیشه سرافراز و قهرمان مهران در سال ۱۳۶۵ از اشغال نیروهای رژیم بعث عراق است که تا همیشه دلاورمردی ها و رشادت‌ها رزمندگان اسلام را یدک می‌کشد.

برچسب‌ها ایلام مهران دفاع مقدس امام جمعه ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام مهران دفاع مقدس امام جمعه ایلام ایلام مهران دفاع مقدس امام جمعه ایلام امام جمعه ایلام آزادسازی مهران عملیات کربلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود

سردار پاسدار مظاهر مجیدی  به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران در نشست صمیمی با مدیران مسئول رسانه‌های استان همدان گفت: هنگام انجام عملیات والفجر هشت کارشناسان نظامی حامی رژیم بعثی و استکبار جهانی مدعی این بودند که انجام این عملیات به علت وجود مانع طبیعی بزرگی با عنوان «اروند رود» ناممکن و محال است.

او گفت: با این وجود رزمندگان اسلامی عملیات والفجر هشت این عملیات غرور آفرین را به بهترین شکل ممکن انجام داده و در کمال ناباوری کارشناسان نظامی منطقه فاو را فتح کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان همچنین گفت: بعد از حمله رژیم جعلی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران، رهبر فرزانه انقلاب فرمودند این رژیم تنبیه می‌شود، اما کارشناسان رژیم صهیونیستی به همراه حامیان این رژیم و ناتو مدعی بودند که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی‌دهد.

سردار مجیدی گفت: آنان همچنین بر این باور بودند در صورت انجام عملیات نظامی از سوی ایران، این عملیات به صورت ضعیف و از خاک یکی از کشور‌های منطقه صورت می‌گیرد.

او گفت:ما بر اساس تدبیر مسوولان، همانجایی که دشمن به کنسولگری ایران حمله کرده بود مورد ضربه رزمندگان اسلام قرار گرفت.

سردار مجیدی گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت اطلاعاتی و تسلیحاتی خود را برای جلوگیری از حرکت نظامی ایران پای کار آورده بود، اما اراده بر این بود که ضربه‌ای سخت به این رژیم وارد شود.

او گفت: همواره در عملیات‌ها زمان و مکان عملیات بازگو نمی‌شود، اما پیش از انجام عملیات وعده صادق این موضوع اطلاع رسانی شد و پهپاد‌های ایران حدود سه ساعت در فراز آسمان و جلوی دیدگان دشمن حرکت کرد بنابراین همه توان اطلاعاتی و نظامی دشمن پای کار بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: این حرکت بزرگ و غرور آفرین زمانی اتفاق افتاد که خواست عمومی، مردم و رزمندگان منطقه انجام انتقام بود و بدنبال آن دشمنان این ملت از دست رزمندگان سیلی خوردند.

سردار مجیدی گفت: این عملیات و حماسه بزرگ بار دیگر امید را در دل مشتضعفان، مردم و جبهه مقاومت زنده کرد.

اوگفت: امام راحل با درایت و آینده نگری، سپاه و بسیج را در آغازین روز‌های شکل گیری انقلاب راه اندازی کردند تا با بهره گری از ظرفیت مردم نظام را حفظ کند که امروز شاهد این مهم هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: اگر سپاه پاسداران و بسیج به حد کمال و تاثیر گذاری در منطقه رسیده و قدرت بالای بازدارندگی سپاه را شاهد هستیم این مهم نتیجه نگاه رهبر معظم انقلاب و هدایت‌های داهیانه ایشان است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند