Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@17:10:47 GMT

استان کردستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۵۶۵

استان کردستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای کردستان به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی استان نخستین میزبان این بیرق بود که کارکنان در صبح امروز سه‌شنبه از این بیرق استقبال کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در آیین استقبال از این بیرق گفت: بیرق متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) برای نهمین سال متوالی است که به کردستان وارد می‌شود و امسال به منظور پیشگیری از ویروس کرونا اداره کل فنی و حرفه‌ای به نمایندگی از سایر دستگاه‌های اجرایی میزبان این بیرق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید جمیل احمدی با بیان اینکه میزبانی از این بیرق متبرک به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) انجام می‎شود یادآور شد: مردم استان دل در گرو اهل بیت پیامبر دارند و متبرک کردن فرزندان خود به نام‌های ائمه اظهار یکی از دلایل این محبت دیرینه است.

وی گفت: مردم این استان بیش از پنج هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردە‌اند و علیرغم دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین ایران اسلامی مردم کردستان همچنان پای آرمانهای امام و انقلاب ایستادە‌اند.

پرچم متبرک و مبارک حرم مطهر امام رضا (ع) عصر روز دوشنبه ۹ تیر با استقبال گرم مردم وارد سنندج مرکز استان کردستان شد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و حمل بیرق به برخی است.



انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: هزار کودک سنندجی که عموما در محله‌های حاشیه شهر زندگی می‌کنند ۱۶ فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه خانواده هایشان گردهم می‌آیند تا در ماه مبارک رمضان با رنج کودکان فلسطینی همدردی و از آنها حمایت کنند.

حمیدرضا گوهری افزود: این همایش ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه در محل سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: دختران و پسران کردستانی با لباس محلی در این همایش گردهم می‌آیند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.

به گفته گوهری، پیش بینی شده مجری برنامه مجری برنامه خاله شادونه (ملیکا زارعی) می‌باشد علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اهدای کتاب و برنامه‌های ویژه افطاری و افطار همزمان یک هزار کودک حاضر در همایش برگزار شود.

 برنامه ریزی شده که کودکان و خانواده‌های شان با اتوبوس‌های شهرداری از ایستگاه‌های مشخص شده به محل برگزاری همایش منتقل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • توزیع ۴۸ هزار افطاری متبرک در مناطق کم برخوردار در مشهد
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده
  • حرم امام رئوف میزبان جشن کریم اهل بیت (ع)
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان