Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:53:06 GMT

سامانه *۲۰۲۰# به مشترکان مخابرات خدمات می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۶۲۳

سامانه *۲۰۲۰# به مشترکان مخابرات خدمات می‌دهد

ایسنا/زنجان با استفاده از سامانه *۲۰۲۰# شرکت مخابرات ایران، بدون نیاز به مراجعه حضوری نیازهای مخابراتی مشتریان برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان، سامانه *۲۰۲۰# شرکت مخابرات ایران نیازهای مشترکان تلفن ثابت را در زمینه‌های مختلف خدمات تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران مرتفع می‌سازد و برای خدمات قابل ارائه در این سامانه هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر پیشخوان دولت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه *۲۰۲۰# شرکت مخابرات ایران برای تلفن ثابت، خدماتی از قبیل تلفن ثابت، پیش ثبت‌نام و پیگیری ثبت‌نام، ثبت خرابی و پیگیری رفع خرابی تلفن ثابت را به متقاضیان ارائه می‌کند.

این سامانه همچنین برای متقاضیان در حوزه سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات (ADSL) نیز خدمات ثبت‌نام، تمدید قرارداد، خرید ترافیک، مانده اعتبار و تغییر رمز پنل (adsl.tci) را پشتیبانی می‌کند که نیاز مراجعه حضوری مشتریان را منتفی کرده است.

از دیگر مزایای این سامانه، ثبت شماره تلفن همراه (برای دریافت پیامک هزینه کارکرد تلفن ثابت) است و اگر مشترکی درخواست ثبت شماره تلفن همراه، برای دریافت پیامک کارکرد قبوض را داشته باشند از طریق این سامانه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین این سامانه قابلیت ارائه شناسه قبض و شناسه پرداخت را به مشترکان تلفن ثابت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت مخابرات ایران زنجان شرکت مخابرات ایران تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، شرکت گاز استان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز مشترکان قسمتی از مشترکان آستارایی شامل عباس آباد، خیابان از ابتدای مدرسه علی سرباز، کوچه‌های دهقان چهارم و فرعی‌های منشعب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.
این شرکت از مشترکان خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • قطع گاز در رشت
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • جایگزینی تاکسی های فرسوده تهران با تاکسی های برقی کرمان موتور / ارائه تسهیلات ویژه برای خرید خودرو
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل