Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:57:40 GMT

پاره شدن طناب دار از گردن مرد قاتل

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۸۰۹

پاره شدن طناب دار از گردن مرد قاتل

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از بخشش محکوم به قصاص با تلاش ستاد تالیف قلوب کرمانشاه و گذشت اولیای دم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ جبار تجری در تشریح جزییات این پرونده اظهارکرد: سال 1391 جوانی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه که به خواستگاری دختر موردعلاقه اش رفته بود، بنا به دلایلی با پدر دختر درگیری لفظی پیدا کرده و این درگیری منجر به نزاع بین دو طرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه در این درگیری خواستگار جوان به قتل می‌رسد، تصریح کرد: پس از ورود مراجع انتظامی و تشکیل پرونده‌ مقدماتی و دستگیری قاتل و اعزام به دادسرای شهرستان، بازجویی‌های اولیه و تکمیل پرونده انجام و نهایتا حکم قصاص قاتل صادر می‌شود.

رئیس ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه ادامه داد: این پرونده به درخواست خانواده‌ قاتل و دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب، سال ۱۳۹۴ به ستاد تالیف قلوب ارجاع شد.

او تاکید کرد:  اعضای ستاد پس از تشکیل جلسات متوالی در شهرستان و مرکز استان و تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه، سرانجام رضایت بی قید و شرط این خانواده را اخذ کردند و پرونده‌ای دیگر ختم به خیر و سازش شد.

تجری گفت: ترویج فرهنگ گذشت، بخشش و فداکاری موجب تقویت مهر و محبت و نوع دوستی در جامعه می‌شود و کاهش جرایم وآسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاتل کرمانشاه قصاص طناب دار مرد قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • از جان گذشتگی در عمق چاه