Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام بیات ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در خصوص پروژه پست برق ۴۰۰ کیلوولت باغستان که شهریورماه سال قبل کلنگ زنی شد، اظهار کرد: فاز نخست آن با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی تحویل پیمانکار شده و اکنون پیشرفت ۵۵ درصدی دارد، در این فاز زیرساخت‌های اتاق کنترل نیز پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: فاز دوم پست برق ۴۰۰ کیلوولتی باغستان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی آماده برگزاری مناقصه تعیین پیمانکار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در مورد پست برق ۴۰۰ کیلوولت زکی آباد اشتهارد نیز توضیح داد: این مورد در وزارت نیرو در حال پیگیری است، می‌خواهیم مصوبه اخذ ۳۵ هکتار را برای آن دریافت کنیم.

بیات در خصوص ایجاد مزرعه خورشیدی در اشتهارد نیز گفت: انجام این کار هزینه‌های بالایی دارد، حتی چندین سرمایه گذار هم مراجعه کردند و در حال رایزنی هستیم اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.

کد خبر 4962329

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو مزرعه خورشیدی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است