Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@17:33:02 GMT

بازدید فرماندار شهرستان قرچک از اداره صمت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۱۸۸۴

بازدید فرماندار شهرستان قرچک از اداره صمت

همزمان با دهم تیرماه روز صنعت و معدن، بهمن خطیبی فرماندار قرچک به همراه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی از اداره صمت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر و کارکنان این اداره، توصیه‌های لازم در راستای تحقق شعار سال را عنوان کرد و خواستار حمایت همه‌جانبه از صنایع و صنوف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن خطیبی گفت: اداره صمت در تحقق شعار "جهش تولید" نقش محوری دارد و از روز اول نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری، برنامه‌های این وزارتخانه با رویکرد توسعه‌ای و حمایت از صنایع در همه بخش‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: حمایت از اشتغال، افزایش سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، ارتقای راندمان کاری واحدهای تولیدی با رفع موانع تولید باید خروجی فعالیت‌های اداره صمت باشد.

فرماندار اظهار داشت: سیاست‌های حمایتی دولت از صنایع توسط ادارات صمت ظهور و بروز پیدا می‌کند

وی عنوان کرد: تنظیم بازار، تأمین کالاهای ضروری و کنترل قیمت از جمله وظایف مهم این اداره است که نقش مهمی در زندگی روزمره مردم داشته و باید به این مهم نیز دقت شود.

خطیبی تاکید کرد: در شرایط کرونا که ارکان مختلف تولید، فعالیت خود را متوقف نکردند ضرورت دارد با تمام قوا در راستای حمایت از تولیدکنندگان گام برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان قرچک اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در دیدار با سرپرست و پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از جامعه کارگری شهرستان دیلم با تبریک هفته کار و کارگر گفت: همه کارگران زحمتکش امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات نقش بسزایی دارند.

فرماندار دیلم افزود: چرخه اقتصادی و تولید کشور وابسته به قشر کارگر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم اظهار داشت: زحمات دستان پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد امورات جامعه نیز پیشرفت نخواهد کرد و پاسداشت خدمات کارگران یک امر مهم است.

کارگران حاضر در این نشست به بیان نظرات خود پرداختند و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با فرماندار مطرح نمودند.

در پایان فرماندار دیلم به پاس زحمات این قشر زحمتکش و خدوم از آنها قدردانی کرد.

کد خبر 6088496

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد