Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان نسبت به رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در ارتفاعات جنوب، جنوب شرق و مرکز این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز در ارتفاعات فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، ایرانشهر، بمپور، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ارتفاعات جنوبی خاش، بزمان و دلگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حیدری با بیان اینکه این وضعیت تا اواخر روز پنجشنبه ادامه دارد، افزود: در این مدت آبگرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی و طغیان موقتی رودخانه های فصلی، برخورد صاعقه و بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: تویه می شود مردم در مناطق ذکر شده از رفتن به ارتفاعات، توقف و تردد در بستر و حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي رگبار و رعد و برق سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران/ فعال شدن جریانات بارشی در سطح دریا

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی در استان خبر داد.

 احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به هشدار سطح زرد در توصیف سامانه بارشی گفت: با شمالی شدن جریانات در سطح زمین و عبور موج از تراز میانی جو این سامانه در سطح دریا فعال خواهد شد.

وی افزود: شروع این سامانه از اواخر وقت سه‌شنبه ۷ فروردین خواهد بود و زمان پایان آن صبح پنجشنبه ۸ فروردین پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به مخاطره این سامانه در سطح دریا گفت: ورزش باد شدید غربی و شمال غربی تا ۲۰ متر بر ثانیه، ۷۲ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج قابل ملاحظه تا یک و نیم متر و بیشینه تا دو و نیم متر خواهد بود.

اسدی، منطقه اثر این سامانه را مناطق ساحلی استان مازندران عنوان کرد و گفت: اثر مخاطره غرق شدن قایق‌های سبک و تفریحی، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • هشدار سطح زرد هواشناسی
  • هشدار زرد بارندگی در خوزستان
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان
  • هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران/ فعال شدن جریانات بارشی در سطح دریا
  • هشدار هواشناسی:وزش باد شدید بر روی دریای عمان