Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان ضمن تقدیر از عملکرد خوب نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم بین المللی است.

آیت الله مصطفی محامی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تامین امنیت و مقابله قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در سال های اخیر پلیس استان با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند روند رو به رشدی در کشفیات مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ داشته و این جای تقدیر و تشکر از این جان برکفان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مواد مخدر معضلی جهانی است و بر اساس اصل مسئولیت مشترک نیازمند راه حل جهانی و مشارکت تمام کشورها است ولی در واقع کشور ایران کم کاری دیگر کشور ها را در مبارزه با مواد مخدر جبران کرده و پیشگام است و استان سیستان و بلوچستان به عنوان خط مقدم جبهه مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه نقش پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه حائز اهمیت و حیاتی دانست و گفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جان خود مایه می‌گذارند وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

در ادامه این دیدار سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان در تامین و برقراری امنیت ارائه کرد.

وی با تشریح برخی از ماموریت ها و عملیات های پیچیده و حساس پلیس در مقابله با اعضای باند حرفه ای قاچاق و شناسایی و دستگیری مجرمان حرفه ای گفت: امنیت، آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه بی نظمی وناامنی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان سيستان و بلوچستان نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران