Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@04:09:48 GMT

توسعه گلخانه‌ها اولویت جهادکشاورزی است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۱۷۶

توسعه گلخانه‌ها اولویت جهادکشاورزی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین درجلسه ستاد گلخانه های سازمان که با حضور معاونان و مدیران برگزار شد با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی انجام شده  امسال بیش از  ۵۰هکتار گلخانه و سایبان در استان احداث می شود.
او اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۰واحد گلخانه در سطح  ۶۸هکتار در استان  پروانه بهره برداری دریافت کرده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مقام مسئول؛ همچنین برای ۱۳۰هکتار گلخانه در استان مجوز احداث  صادر شده  که در حال اجرای طرح می باشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه  با اشاره سیاست جهادکشاورزی در صدور مجوز برای گلخانه مقیاس کوچک خاطر نشان کرد:  نباید به بهانه ایجاد گلخانه در مقیاس کوچک  برای اراضی کشاورزی اطراف شهرها مجوز تغییر کاربری صادر کرد .
خمسه به روند اجرای طرح شهرک گلخانه نودهک تاکستان اشاره کرد و اظهار کرد: با حل مشکل گاز شهرک گلخانه نودهک؛ روند احداث واحد های گلخانه دراین شهرک سرعت بیشتری می گیرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ابراز امیدواری  کرد  در آینده نزدیک واحدهای  شهرک  گلخانه  نودهک  به بهره برداری برسد.
خمسه با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر بر روند کار گلخانه ها در استان گفت: حمایت از سرمایه گذاران در بخش ایجاد گلخانه در استان مورد تاکید جهادکشاورزی است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اولویت جهاد کشاورزی و دولت  توسعه  گلخانه هاست و برای این مهم باید شرایط مناسب را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرد.

48

کد خبر 1405094

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده بیش از ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز چهار و پنج شهرک صنعتی کاسپین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز پنج شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران را در بخش تولید فراهم خواهد کرد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خوشبختانه ایجاد شده است.

صفاری اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک‌های صنعتی قزوین مستقر هستند و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد