Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی بر همراهی دستگاه ها برای پیشبرد امور نظام تاکید و تصریح کرد: تفرقه بین مسلمانان در قرآن و آموزه های دینی بشدت نکوهش شده و به همین دلیل باید با وحدت و یکدلی به فکر رفع مشکلات جامعه بود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: همه مسوولان و مدیران باید این سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی که خود را خادم مردم خوانده بود، سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بهرامی بر همدلی بین نیروها در تمامی دستگاه های اجرایی و نظامی تاکید کرد و گفت: با این روش می توان با امکانات موجود کشور را به بهترین شکل اداره کرد.

وی از کمک خیرخواهانه مردم در ایام کرونا برای رفع مشکلات اقشار کم درآمد قدردانی کرد و گفت: این امر نشان دهنده وحدت و انسجام آحاد ملت است.

استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین از قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان اصلی حاکمیت یاد کرد و گفت: این قوه در پیشرفت تمامی بخش ها نقش بسزایی دارد زیرا نمی توان حرف از قانونگذاری زد و از نقش موثر این نهاد حاکمیتی غافل شد.

وی با بیان اینکه نقش قوه قضاییه انکارناپذیر است، اظهار داشت: هم اکنون همراهی، هم افزایی و مشارکت در بین تمامی قوا وجود دارد که این وضعیت موجب تحقق خواسته های رهبری در زمینه جهش تولید خواهد شد.

وی افزود: تمامی ارکان حاکمیت به ویژه سیستم قضایی استان درک درستی از خدمتگذاری دارند و با این نگاه انتظامی، قضایی، امنیتی و اقتصادی توانسته ایم مشکلات را حل کنیم و ماحصل این کار هم آبروی استان شده است.

وی با بیان اینکه نداشته‌های این استان زیاد است افزود: با وجود این، در انتخابات درصد مشارکت مردم در این عرصه ۱۵ درصد بیش از میانگین کشور بود.

حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل دادگستری خراسان شمالی هم گفت: روح اعتماد، وحدت و همدلی در بین تمامی دستگاه ها و به خصوص نیروهای مسلح استان وجود دارد.

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در استان امنیت پایداری ایجاد شده است گفت: این وضعیت نتیجه تلاش تمامی دستگاه ها و نیروهای مسلح، همدلی، هم راهی بین آنان بوده است.

علی ناصری رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایم نیروهای مسلح استان مربوط به سربازان فراری و ۱۰ درصد دیگر جرایم متفرقه است.

در این آِیین از خدمات علی ناصری قدردانی و مسلم محمدیاران به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی منصوب شد.

برچسب‌ها بجنورد سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی بجنورد سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن شش عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است. - اخبار بین الملل -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن امروز سه‌ شنبه همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن 6 عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

وی افزود: نیروی دریایی و موشکی یمن 4 عملیات مشترک علیه 4 کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که  دو کشتی آمریکایی "MAERSK SARATOGA" و "APL DETROIT" در خلیج عدن و دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفته است.

وی افزود: کشتی انگلیسی"HUANG PU" در دریای سرخ و کشتی "PRETTY LADY" که در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی بود نیز هدف نیروهای مسلح یمن قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت که نیروی هوایی یمن دو ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن اهدافی را در «ام الرشراش» در جنوب فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

سخنگوی ارتش یمن بار دیگر تاکید کرد: تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود و محاصره آن ادامه داشته باشد، نیروهای مسلح یمن مانع از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با آن رژیم در دریای سرخ، دریای عرب خواهد شد.

ارتش یمن:کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم رهبر انقلاب یمن: برای ضربات بیشتر به دشمن برنامه داریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد