Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۳۰۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تاکید کرد: استانهای خوزستان، کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز و استانهای سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کرونا ویروس تلفات کرونا صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد

فاطمه حاجی علی عسگری در واکنش به اختلال ایجاد شده در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت گفت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر اختلال درحال رفع شدن است. در پی بروز قطعی و وصلی مکرر در این سامانه، سازمان بیمه سلامت تصمیم گرفته که نسخ بیماران بیمه شده خود را در قالب نسخ کاغذی پذیرش کند. این موضوع بیماران خاص و صعب العلاج را نیز در تأمین داروهایشان دچار مشکل کرده است و سایر بیماران باید هزینه‌های درمان را به صورت آزاد پرداخت کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور شناسایی شد
  • شناسایی ۲۵۰ محدوده فرونشست در کشور/ کرمان دارای بیشترین فرونشست در کشور است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • سیر صعودی دیابت در ایران
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی