Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدحسین فلاحی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، گفت: هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه فراکسیون های مجلس قبل از کمیسیون ها شکل گرفته است، گفت: فراکسیونی که بیشترین جمعیت را دارد فراکسیون گام دوم انقلاب است و افراد تحصیلکرده و جوان که به دنبال اقدام عملی گفتمان سازی هستند در آن عضو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت دیگر فراکسیون پرجمعیت است، افزود: اعضای این فراکسیون از طیف مختلف هستند و پیگیری تشکیل این فراکسیون توسط بنده صورت گرفت.

فلاحی فراکسیون دیگر ایجاد شده در مجلس را فراکسیون روحانیت عنوان کرد و گفت: این فراکسیون در حوزه فرهنگی و حوزه علمیه پیگیری هایی خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است، خاطر نشان کرد: تا کنون فقط بخشی از اهداف تدویین شده است اما چارچوب کلی اهداف مشخص می باشد.

وی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، تصریح کرد: قطعا مطالباتی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب داشتند باید محور باشد.

فلاحی، مجلس را محور قانونگذاری دانست و افزود: مجلس باید تنها متصدی قانون گذاری باشد، البته براساس قانون اسلامی برخی بخش های دیگر تدوین شده مثل مجمع تشخیص شورای انقلاب فرهنگی نظراتشان ارجعیت دارد و برای مجلس قابل اطاعت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلس دو رسالت اصلی شامل قانونگذاری و نظارت بر قوای سه گانه و همه دستگاه ها را دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فراکسیون گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • غرش پهپادها در اسرائیل نتیجه درایت امامین انقلاب بود
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها