Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی جهت تصمیم‌گیری درخصوص موارد گوناگون از ساعت ۱۱ صبح با حضور دبیرکل فدراسیون، اعضای کمیته فنی و توسعه و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست مصوبات زیر به تأیید اعضا رسید:

۱- پس از بررسی رزومه هشت مربی توسط کمیته فوتسال و بر اساس امتیازبندی صورت گرفته، مصطفی عمادی با تأیید کلیه اعضا به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۳ سال انتخاب شد و پس از تأیید هیأت رئیسه فدراسیون فعالیت‌های این رده سنی آغاز خواهد شد.

۲- باتوجه به درخواست کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان جهت اضافه شدن یک کمک مربی و یک مدیرفنی به کادرفنی تیم ملی فوتسال، نفرات معرفی شده از سوی ناظم‌الشریعه به تأیید اعضا رسیدند. بر این اساس محمدرضا حیدریان به عنوان کمک مربی و خسوس کاندلاس به عنوان مدیرفنی انتخاب شدند که پس از تأیید هیأت رئیسه فدراسیون به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهند شد.

۳- برگزاری تورنمنت دوستانه با حضور ۴ تیم خارجی به میزبانی هیأت فوتبال استان فارس به تأیید کلیه اعضا رسید.

۴- اعزام تیم ملی فوتسال بزرگسالان به یک کشور اروپایی جهت انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی، پیش از سفر به مسابقات قهرمانی آسیا، به تأیید اعضا رسید.

۵- باتوجه به زمان باقیمانده تا شروع مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که حدود پنج ماه دیگر است، مقرر شد تدارکات این تیم جهت آماده‌سازی آغاز شود. ضمن اینکه حضور این تیم در تورنمنت بزرگسالان استان فارس تصویب شد.

۶- پس از بحث و بررسی جهت استفاده از تورنمنت فوتسال تایلند، مقرر شد تیم فوتسال زیر ۲۳ در این تورنمنت شرکت کند.

کد خبر 431392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال لیگ برتر فوتسال فوتسال فدراسیون فوتبال فوتسال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کادرفنی تیم ملی تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد