Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از ایجاد پایگاه ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد.

«قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار «فرید مرادیان » معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر کشور ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد و خاطره شهدای این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و گفت: حماسه آزاد سازی مهران یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دیروز مهران پیشانی دفاع مقدس و نبرد با دشمن در عملیات کربلای یک بود و امروز دروازه ورود به عتبات عالیات و مسیر شماره یک زائرین حضرت اباعبداالله الحسین علیه السلام به سمت کربلای معلی و مرکز توجه در کشور و عالم است.

استاندار ایلام افزود: امروز با توجه به اقدامات انجام شده و در دست اجرا آینده بسیار خوب و درخشانی برای مهران متصور هستیم به طوری که این منطقه می تواند پیشران توسعه استان و کشور باشد.

وی با تقدیر از زحمات ارزشمند هلال احمر در سطح استانی ، ملی و بین المللی گفت:  رسالت هلال احمر در ایلام با توجه به اینکه یک استان حادثه خیز است و از طرفی مرکز توجه در رخ داد بزرگ اربعین است، بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

سلیمانی‌دشتکی عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد و گفت: نقش هلال احمر در اتفاقات و رویدادهای مذکور بی بدیل بوده و از این بابت از مجموعه عوامل استانی و کشوری این نهاد تشکر می کنم.

وی از ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اختصاص یک بالگرد با اعتبار بالای ۲۰۰ میلیارد تومان را از کارهای مهم در این حوزه نام برد و تصریح کرد: برای احتیاط هم یک بیمارستان صحرایی در زمان کرونا تشکیل دادیم که امروز برای آشیانه بالگرد باقی مانده است.

استاندار ایلام از طرح های هلال احمر مبنی بر ایجاد پایگاه‌ها و موسسات بهداشتی و خدماتی و تولیدی استقبال کرد و گفت: منعی برای صادرات نداریم،  در جلسه ای که با استاندار واسط عراق برگزار کردیم علاوه بر اینکه خواستار بازگشایی مرز تجاری به صورت تمام وقت شدیم، توافق شد، در روز ۲ ساعت کار پایانه ها زودتر آغاز شود و همچنبن تفاهم نامه هایی در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی و مبادلات تجربیات به امضا رسید.

سلیمانی دشتکی در پایان عملکرد هلال احمر در استان را موفق ارزیابی کرد و گفت: عملکرد هلال احمر استان رضایت بخش و مطلوب است و در امور پیش روی این نهاد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و مضافا اینکه خودم را یک داوطلب و عضوی از این جامعه بزرگ می دانم.

مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از کمک و تعامل خوب و سازنده استاندار ایلام با مجموعه هلال احمر کشور و استان گفت: با توجه به شناخت و توانمندی و پیگیری های مداومی که از جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام سراغ دارم می توان ادعا کرد که حضور ایشان یک فرصت مغتنم برای استان و مجموعه هلال احمر است تا در ماموریت های پیش رو موفق و تاثیرگذار ظاهر شود.

وی در ادامه از ایجاد پایگاه ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد و گفت: هلال احمر در مناطق مختلف استان مجموعه ها، پایگاه ها و موسسات بهداشتی،  درمانی و خدماتی دایر می کنند و در این راستا نیازمند کمک و همکاری دولت در استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ایلام هلال احمر درمانی و خدماتی استاندار ایلام سلیمانی دشتکی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • حل مشکلات شهری با تلاش جهادگران هلال احمر در تبریز