Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:18:51 GMT

سرنوشت لیگ جودو 14 تیر ماه مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۸۳۳

سرنوشت لیگ جودو 14 تیر ماه مشخص می‌شود

جلسه نهایی مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون جودو روز شنبه 14 تیرماه برگزار و درباره تعطیلی و معرفی تیم‌های برتر مسابقات تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته منجر به تعطیلی لیگ‌های بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله جودو شد. اتفاقی که با اعلام پایان مسابقات در لیگ‌های رشته‌های رزمی تکواندو و کاراته همراه بود و قرار است روز شنبه 14 تیر ماه نیز درباره لیگ‌های جودو تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق نظر مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون جودو قرار است روز شنبه 14 تیر ماه جلسه نهایی تصمیم‌گیری در مورد لیگ‌های رشته جودو برگزار و ضمن اعلام پایان مسابقات، تیم‌های برتر معرفی شوند. 

 

تا پیش از تعطیلی مسابقات سوپر لیگ جودو، تیم‌های پاس خراسان رضوی، خوشگوار خراسان رضوی، رعد پدافند هوایی و نفت مسجدسلیمان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار داشتند. 

 

در لیگ‌ جودوی امید تا المپیک نیز آموزش و پرورش کرج، خانه جودوی ملک، محلات شهر یزد، شهدای 6 بهمن آمل، چناران از گروه یک، نوبافت شادیلون، عیات جودوی اراک، شهرداری کرج از گروه دو در رتبه‌های بالای جدول حضور داشتند. 

 

  جودو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • تیم ملی جودو از حضور در مسابقات آسیا بازماند
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد