Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@10:18:58 GMT

سعید مرتضوی چگونه محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۸۳۹

سعید مرتضوی چگونه محکوم شد

به گزارش رکنا، اسماعیلی ادامه داد : هر جا که نتایج تحقیق و تفحص، ناقص و نیازمند دلایل بیشتر است به جای تعجیل در تصمیم گیری قرار شد با مجلس مکاتبه و خواسته شود، استنادات بیشتر را به مرجع قضایی ارسال کنند تا در تعامل میان مجلس و قوه قضاییه شاهد نتایج ملموس تری از این بررسی‌ها و همکاری میان مجلس و قوه قضاییه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۲۹ مورد گزارش تحقیق و تفحص مجلس به دادسرای تهران ارجاع شده که ۱۲ مورد در حال رسیدگی است و ۲ مورد هم در روز‌های پایانی مجلس قبلی به قوه قضاییه ارجاع شد و برخی مربوط به ماه‌های قبلی است.

اسماعیلی افزود: تاکنون ۲ مورد از این گزارش‌ها منجر به محکومیت شد و احکام آن در حال اجراست و یک مورد مربوط به آقای سعید مرتضوی دادستان سابق تهران بود که البته این تحقیق و تفحص مربوط به زمان تصدی ایشان در سازمان تأمین اجتماعی بود که بعد از ارسال این تحقیق و تفحص به قوه قضاییه، منتهی به محکومیت شد.

وی گفت: ۱۵ مورد از این تحقیق و تفحص‌ها منجر به قرار منع تعقیب شده است و امیدواریم با سیاست و رویکرد همکاری مجلس و قوه قضائیه شاهد نتایج ملموس تری از این تحقیق و تفحص‌ها باشیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری سعید مرتضوی قوه قضاییه مجلس حکم دادسرای تهران فیلم ایران کرونا دختر فضای مجازی تهران عکس قتل حوادث تهران اخبار تهران تحقیق و تفحص قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش «ابناک» به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش‌های آماری مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال میزان نرخ خام فوت کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۵.۳ در هزار نفر جمعیت بوده است که استان گیلان با نرخ ۷.۴ در هزار نفر جمعیت بیشترین نرخ فوت و استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخ ۳.۹ در هزار نفر جمعیت کمترین نرخ فوت را در بین استان‌ها داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، بیشترین تعداد فوت‌شدگان مربوط به گروه سنی ۸۹-۸۵ سال است، به طوری که ۹.۹ درصد از کل فوت‌شدگان مرد و ۱۲.۵ درصد از کل فوت‌شدگان زن مربوط به این گروه سنی بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • ابلاغ نسخه بروز شده‌ی سند تحول قضایی
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • میانگین سن فوت‌شدگان در سال ۱۴۰۲
  • شمسایی بازیکنان اعزامی به جام ملتهای فوتسال تایلند را اعلام کرد
  • بازدید ۳۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه در تعطیلات عید فطر