Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@11:50:01 GMT

هشدار فدراسیون فوتبال روسیه به سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۹۵۲

صراط: کمیته انضباطی این فدراسیون به دنبال نقض دوباره قوانین و پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا توسط سردار آزمون جریمه نقدی قبلی این بازیکن تیم زنیت را از ۲۰ به ۴۰ هزار روبل افزایش داد.

به گزارش تسنیم، سردار آزمون پیش از این به خاطر انتشار تصاویرش کنار صفا هادی، مهاجم عراقی تیم سامارا ۲۰ هزار روبل جریمه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون رسانه‌های ورزشی روسیه تصاویری از حضور مهاجم تیم زنیت در یک رستوران منتشر کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه پس از دو برابر کردن جریمه قبلی سردار آزمون اعلام کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم فوری به تخلف‌های صورت گرفته از پروتکل‌های بهداشتی پاسخ خواهیم کرد. اگر این رفتار‌ها تکرار شوند مجازات‌های سختگیرانه‌تری اعمال می‌شوند؛ بنابراین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه سردار آزمون را به دلیل نقض مکرر پروتکل‌های بهداشتی با جریمه دو برابری مواجه کرد. دوباره از باشگاه‌ها و شرکت‌کننده مسابقات لیگ برتر روسیه می‌خواهیم که ضمن رعایت فاصله اجتماعی از ماسک و دستکش استفاده کنند. آن‌ها باید با رعایت تمامی الزام‌های قانونی مانع شیوع ویروس کرونا شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال سردارآزمون کرونا فدراسیون فوتبال روسیه کمیته انضباطی صراط نیوز سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای پرونده انضباطی دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را صادر کرد که به شرح زیر است. 

"در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران و اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان، به موجب شکایت مطروحه، این بازیکن یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور محروم و مبلغ ۴۰۰میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس تهران نیز به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.  

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان