Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:51:55 GMT

کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در کاشمر

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۲۹۶۵

کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در کاشمر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت موتورسیکلت از یکی از روستا‌های کاشمر، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی گسترده و با اشراف اطلاعاتی، با کمک تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته همان حوالی موفق شدند متهم به سرقت را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نیروی انتظامی کاشمر ادامه داد: متهم که دارای سوابق متعدد می‌باشد در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی پس از انجام بازجوئی‌های علمی پلیس، ناگزیر لب به بیان حقیقت گشود و به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت از سطح این شهرستان با کمک یک نفر دیگر اعتراف کرد.

 احمدی با اشاره به دستگیری همدست این متهم و یک مالخر بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت که در یکی دیگر از استان‌های کشور سرقت و از طریق یکی از سایت‌های خرید و فروش و واسطه گر در این شهرستان به فروش رسیده بود را کشف کنند.

انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم موتور سیکلت سرقتی سرقت اموال پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فاضل مریمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در طبس، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در طبس اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • سرقت ۸ رأس گوسفند با سواری پژو در کاشمر
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند