Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-وزیر جهاد کشاورزی نسبت به کاهش قیمت مرغ در کشور و پیگیری تخلفات در این زمینه قول مساعد داد. - اخبار استانها -

کاظم خاوازی در سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: قیمت مرغ در کشور کاهش می‌یابد که در این راستا نهاده‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکنندگان در سطح کشور قرار گرفته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی عهده‌دار ارتقای تولید و تامین سفره‌های مردم است، افزود: قیمت‌گذاری بر عهده وزارت صمت است که در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

استاندار اردبیل: تسریع در روند تکمیل پروژه‌های حوزه کشاورزی ضروری استوزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است/ اجازه کمبود گوشت مرغ و تخم‌مرغ را در سفره‌های مردم نمی‌دهیموزیر جهاد جهاد کشاورزی: در تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ کمبودی نداریم‌


وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده که هم دغدغه تولیدکنندگان از لحاظ قیمت برطرف شود و هم اینکه مصرف‌کنندگان در خرید مرغ با مشکلی مواجه نباشند که در این راستا جهاد کشاورزی همواره در سویی قرار دارد که مردم قرار گرفته‌اند.

خاوازی گفت: هدف ما این است که سفره‌های مردم تامین شود و در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی در تامین مرغ و گوشت سفره مردم مشکلی ندارد.

وی با اشاره به سفر به استان اردبیل گفت: در این سفر بازدیدهایی از پروژه‌های باغی کشاورزی، زراعی و دام و طیور شهرستان‌های کوثر، اردبیل، گرمی و پارس‌آباد خواهیم داشت و تصمیمات لازم نیز اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/141/ی

R41374/P/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با حضور محمدعلی نیکبخت در گرمسار که در قالب سفر استانی دولت سیزدهم به استان سمنان صورت گرفت، واحد تولیدی خوراک دام که به همت تعاونی عشایر احداث شده است، به بهره برداری رسید.

با فعالیت هر دو خط تولید این کارخانه، هر سال ۴۰ هزار تن از خوراک مورد نیاز دام های عشایر منطقه تامین می شود.

نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی در جمع خبرنگاران گفت: در این مجموعه، انواع نهاده‌ها تبدیل به کنسانتره و محصول نهایی مورد استفاده دام‌ها می‌شود و همه مراحل و جزئیات لازم از قبیل نظارت‌های بهداشتی، تعیین جیره غذایی و یا کنترل فنی برای بهینه سازی روند تولید اجرا می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از اتمام عملیات احداث سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گندم در گرمسار حداکثر تا سه ماه آینده خبر داد و افزود: سازهاصلی از لحاظ ساختاری ۱۰۰ درصد کامل شده و جزئیات باقیمانده مانند تاسیسات برق در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

در دومین سفر آیت الله رئیسی و وزرای دولت سیزدهم به استان سمنان چندین طرح عمرانی دیگر نیز افتتاح می شود.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • وزیر جهاد کشاورزی: برای مشتاقان تولید فرش قرمز پهن می‌کنیم‌
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود