Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز به دانش های نوین و بسیاری از فناوری‌های روز رسیده ایم و می خواهیم دانشگاهی در تراز و شان انقلاب اسلامی بسازیم.

به گزارش عصرایران به نقل از سپاه نیوز، وی با بیان اینکه فضای جهانی امروز فضای عملیات روانی علیه ما است تصریح کرد: ما در شرایط تحریم و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند ،استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را شکست دادیم ؛ امروز که آنان دچار مشکلات اساسی هستند نیز می‌توانیم آنها را با شکست های سریالی بیشتری مواجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله تهران (وابسته به سپاه)گفت: کشورهایی که مدعی پیشرفت و پیشگامی در عرصه‌های علم و فناوری و پزشکی بودند در شرایط کرونا با فروپاشی نظام سلامت و ناکارآمدی در عرصه های پزشکی مواجه شدند؛ در حالی که مجاهدان سلامت در کشور ما فراتر از تعهد پزشکی خود عمل کردند و توفیقات ارزشمندی از این طریق برای ما حاصل شد.

 وی گفت: در طول تاریخ هرگز فاتحان قله های کوچک تحسین نشده‌اند، بلکه همواره فاتحان قلل مرتفع شایسته تحسین و تکریم بوده و هستند ؛ ما در حال ساخت بنای معظم تمدن نوین اسلامی هستیم .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ما جامعه آرزوهای کوچک نیستیم اظهار کرد: ما می خواهیم حرف ها، الگوهای جدید را در زمانی که تمدن های برگرفته از مکاتب لیبرالی نتوانستند مدل های موفقی برای سعادت بشر بیافرینند؛ ارائه کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه راهی جز قوی شدن نداریم، اظهار کرد :ما باید شاهد مثالی روشن برای جهان و نمونه و الگوی مجسم برای آنان باشیم و این مهم تحقق یافتنی است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز به دانش های نوین و بسیاری از فناوری های روز دنیا رسیده‌ایم گفت: ما می‌خواهیم دانشگاهی هم تراز و هم شأن با انقلاب اسلامی بسازیم و این مسیری توقف ناپذیر برای ساخت جامعه ای قدرتمند است.

 

  

-------------------------------------

بیشتر بخوانید:

*فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: کشور به شرکت‌های خارجی نیازی ندارد *فرمانده سپاه مازندران: در قله پیشرفت جهان هستیم *سپاه: تجربیات خود را به خودروسازان منتقل می کنیم لینک کوتاه: asriran.com/0035Kv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرمانده سپاه تمدن اسلامی فرمانده کل سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان بود

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: عملیات «وعده صادق» توسط فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در آئین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» توسط فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان بود.

وی افزود: یکی از شعارهای اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت از تمام وفاداران و عزیزانی است که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی با توکل به خدا در این سنگر از دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: غلبه خون بر شمشیر در جای جای جهان و حمایت از مستضعفان جهان دیگر شعارهای اصلی این مجموعه است.

شوقانی تصریح کرد: امیدواریم به فضل خداوند بتوانیم در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، سربازی و پاسداری کنیم.

کد خبر 746529

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • عملیات «وعده صادق» دهان یاوه گویان جهان را بست
  • عملیات «وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان بود