Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه توسعه خدمات هلال احمر در استان ایلام در دستور کار است، گفت: ایجاد مرکز جامع توانبخشی در استان دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «فرید  مرادیان» ظهر امروز(۱۰ تیر) در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از زحمات و توانایی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در عرصه خدمت به مردم شریف استان، اظهار کرد: استان ایلام از جنبه های مختلفی از جمله پراکندگی روستایی، پوشش کوهستانی و مرزی بودن و محرومیت آن مورد توجه است و این استان دارای استعداد های ویژه ای در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس مرزی بودن این استان رنج زیادی برای مردمانش داشته اما در حال حاضر اربعین حسینی و تردد زائران به عنوان یک فرصت تبدیل شده است.

 

مرادیان افزود:  صداقت، پاکدستی، حب وطن، غیرت و مهمان‌نوازی این دیار بر همه آشکار است و این خصوصیات بارزی هستند که ایلام را در جایگاه ویژه ای در کشور قرار داده که برای اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات استان ایلام به شایستگی در سطح کشور مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته است.

 

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: جمعیت هلال احمر و اصالت ذاتی و بنیادی خود را دارا است و در زمینه حوادث، آموزش‌های عمومی طبق قوانین جامع و جدید مدیریت بحران کشور، بندهایی از آن تکالیف اختصاصی هلال احمر را مشخص کرده و همچنین اساسنامه جمعیت هلال احمر نیز در بخش‌های امداد و نجات و درمان خارج و داخل کشور تکالیفی برای آن ایجاد نموده است.

 

وی گفت:  یکی از سیاست‌های هلال احمر پوشش حلقه های مفقوده در عرصه سلامت در داخل کشور است و این عرصه با توافق و تفاهم وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیازمندمساعدت است و  جمعیت هلال احمر  برای خدمت‌رسانی در این عرصه حاضر خواهد بود.

 

مرادیان بیان کرد: استان ایلام به دلیل محرومیت و همجواری با کشور عراق مورد توجه جمعیت هلال احمر کشور قرار دارد و برنامه‌هایی برای توسعه این جمعیت در استان در عرصه بهداشت و درمان مد نظر قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد مرکز جامع توانبخشی که هم خدمات مناسبی به مردم استان و هم به مناطق مجاور استان و هم در زمینه توریست درمانی می‌توان خدمات مطلوبی به مردم ارائه شود.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هلال هلال احمر جمعیت هلال احمر استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام