Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان، رسالت هلال احمر در ایلام بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز(۱۰ تیر) در دیدار مرادیان معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تبریک سالروز حماسه آزادسازی مهران یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین کربلای یک، اظهار کرد: حماسه آزاد سازی مهران یک نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: رسالت هلال احمر در ایلام با توجه به اینکه یک استان حادثه خیز است و از طرفی مرکز توجه در رخداد بزرگ اربعین است، بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

 

استاندار ایلام عملکرد هلال احمر در استان را مطلوب و رضایت بخش عنوان کرد و گفت: نقش هلال احمر در اتفاقات و رویدادهای مذکور بی بدیل بوده و از این بابت از مجموعه عوامل استانی و کشوری این نهاد تشکر می کنم.

 

سلیمانی دشتکی در ادامه از ایجاد آشیانه بالگرد با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان و اختصاص یک بالگرد با اعتبار بالای ۲۰۰ میلیارد تومان به عنوان کارهای مهم در این حوزه یاد کرد و  افزود: برای احتیاط هم یک بیمارستان صحرایی در زمان کرونا تشکیل دادیم که امروز برای آشیانه بالگرد باقی مانده است.

 

استاندار ایلام در ادامه ضمن تقدیر از زحمات هلال احمر در استان نقش استانی، ملی و بین المللی این نهاد ارزشمند را مهم خواند و یادآور شد: نقش آفرینی هلال احمر در ابعاد ملی و بین المللی و استانی با توجه به وظایف خطیری که دارد بسیار ارزشمند است.

 

وی در ادامه از طرح های هلال احمر مبنی بر ایجاد پایگاه ها و موسسات بهداشتی، خدماتی و تولیدی استقبال کرد و گفت: منعی برای صادرات نداریم،  در جلسه ای که با استاندار واسط عراق برگزار کردیم علاوه بر اینکه خواستار بازگشایی مرز تجاری بصورت تمام وقت شدیم، توافق شد در روز ۲ ساعت کار پایانه ها زودتر آغاز شود و همچنبن تفاهم نامه هایی در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی و مبادلات تجربیات به امضا رسید. 

 

استاندار ایلام در پایان عملکرد هلال احمر در استان را موفق ارزیابی کرد و افزود: عملکرد هلال احمر استان رضایت بخش و مطلوب است و در امورات پیش روی این نهاد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و مضافا اینکه خودم را یک داوطلب و عضوی از این جامعه بزرگ می دانم.

 

در ادامه مرادیان، معاون جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر و تشکر از کمک و تعامل خوب و سازنده استاندار ایلام با مجموعه هلال احمر کشور و استان گفت: با توجه به شناخت و توانمندی و پیگیری های مداومی که از استاندار ایلام سراغ دارم می توان ادعا کرد که حضور ایشان یک فرصت مغتنم برای استان و مجموعه هلال احمر است تا در ماموریت های پیش رو موفق و تاثیرگذار ظاهر شود.

 

وی در ادامه از ایجاد پایگاه ها و موسسات درمانی و خدماتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هلال احمر در مناطق مختلف استان مجموعه ها، پایگاه ها و موسسات بهداشتی،  درمانی و خدماتی دایر می کنند و در این راستا نیازمند کمک و همکاری دولت در استان هستیم.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام هلال احمر استاندار ایلام هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

دشتی معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: شاعران باید قرائت جدیدی در مورد اشعار و زمان حال داشته باشند و بتوانند مسائل روز را نیز به اشعار خود منتقل کنند.

او بیان کرد: مانند شاهنامه که در آن از رستم نام برده شده است و در زمان حال رستم‌های زیادی در کشور وجود دارند که برای میهن اسلامی ایران جان فشانی کردند.

دشتی اظهار داشت: در ماه اردیبهشت نیز سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم است که گردهمایی شاعران معلم در یزد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بین شاعران انجمن مجمر عشق در روستای جعفرآباد مجومرد شاعران به شعرخوانی، اجرای زیبای شاهنامه خوانی به وسیله خردسال‌ترین عضو انجمن شعرخوانی بهار رستگار انجام شد.

او تصریح کرد: در این دیدار نویسنده فاخر مجومرد نیز درباره اثر خود صحبت کرد و به اهمیت توجه شاعران شهرستان به اشعار شاعران به ویژه حافظ همچنین توجه به عمق معانی کلمات و ارتباط آن با خالق هستی و دوری از ظاهربینی در اشعار پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سلامت و بهداشت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسانی است
  • امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر در ۹ استان کشور / امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد
  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اهمیت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • نهادهای بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ورود جدی کنند
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه