Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کمیته امداد استان سمنان: پنج هزار و ۷۰۰ سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فاطمه تقوی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری پنج هزار و ۷۰۰ سبد حمایتی بین کودکان مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است گفت: طرح‌های خوبی برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد صورت گرفته است که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک هزار و ۸۷۵ نفر از کودکان مبتلا به سوءتغذیه و مشمول طرح بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده مشمول و تحت حمایت کمیته امداد استان ساماندهی شده‌اند.
معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این طرح برای کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال اجرا می‌شود تاکید کرد: ماهیانه به‌صورت میانگین ۱۲۰ هزار تومان در قالب بن کارت به خانواده کودکان مشمول و نیازمند بابت تغذیه پرداخت می‌شود.
تقوی با اشاره به اینکه والدین کودکان مبتلابه سوءتغذیه از طریق این بن کارت می‌توانند مواد غذایی موردنیاز کودکان خود را از فروشگاه‌های طرف قرارداد با کمیته امداد تهیه کنند گفت: کمک به رفع سوءتغذیه کودکان یک طرح مشارکتی حمایتی بین وزارت بهداشت و کمیته امداد است که هدف آن کمک به رفع سوءتغذیه در سراسر کشور محسوب می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان مبتلا به سوءتغذیه کمیته امداد استان کمیته امداد حمایتی بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو بااشاره به اینکه در حال حاضر ۶۷۸ کودک تحت حمایت حامیان این نهاد هستند، گفت: ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار حامی هستند.

وی افزود: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند و به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می‌کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • کم‌خطر اما پردردسر!
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی