Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه نهایی هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، نتایج نهایی هفتمین آزمون استخدامی متمرکز ۶ دستگاه اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

پیرو اطلاعیه های منتشر شده در تاریخ های ۱۵ دی ۹۸، ۲۶ بهمن ۹۸ و ۱۷ فروردین ۹۹، آن دسته از داوطلبانی که در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ شرکت کرده اند می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتایج نهایی دستگاه های اجرایی شامل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان اراضی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان ملی نقشه برداری کشور و سازمان ملی بهره وری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.Sanjesh.org  قرار گرفته است

 

داوطلبان پس از دریافت نتیجه آزمون، برای اقدامات بعدی از روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ می توانند به آدرس اینترنتی دستگاه های ذیربط مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است، نتایج نهایی سایر دستگاه های اجرایی در آزمون مذکور متعاقباً اعلام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال شغل آزمون استخدامی استخدام هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور شناسنامه هوشمند شد

هاشم کارگر در تشریح طرح صدور هوشمند شناسنامه نوزاد و طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، گفت: در طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه، اطلاعات از دفاتر پیشخوان بصورت الکترونیک به واحد چاپ شناسنامه متمرکز در مرکز استان ها ارسال می‌شود و پس از کنترل و تأیید اطلاعات فرد با اسناد هویتی موجود در بانک های اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور، نسبت به فرآیند چاپ و صدور شناسنامه اقدام خواهد شد.

وی افزود: این طرح به منظور تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در صدور شناسنامه و در نهایت ارتقاء بهره وری سازمان از طریق بهبود فرآیندها اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه اصلاح و بهبود فرآیند صدور شناسنامه و حذف مراحل زائد، کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت سطح نظارت بر عملکرد فرآیند اجرایی، کاهش زمان ارائه خدمات و ایجاد امکان مدیریت ارتباط با مشتری در طول فرآیند از مزایای این طرح است، ادامه داد: طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه در استان‌های تهران، سمنان، قزوین، خوزستان و فارس بصورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

کارگر تأکید کرد: اجرای این طرح زمینه تعویض ۳۴ میلیون شناسنامه را فراهم می کند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • صدور شناسنامه هوشمند شد