Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به آخرین تصمیمات درباره برگزاری نماز جمعه این هفته تهران، گفت: به دلیل حفظ سلامت شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز جمعه ۱۳ تیر ماه برگزار نخواهد شد. تاریخ انتشار: 16:30 - 10 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۵۸۹ سیدمحمدباقر پیش‌نمازی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین تصمیمات درباره برگزاری نماز جمعه این هفته شهر تهران، بیان کرد: نماز جمعه ۱۳ تیر ماه به دلیل حفظ سلامت شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: در هفته‎‌های آینده بر اساس شرایط و بعد از هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح خصوصاً ستاد مبارزه با کرونا تصمیم مناسب اتخاذ و اعلام خواهد شد.   بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خصوص اقامه مجدد مراسم عبادی - سیاسی نمازجمعه در سراسر کشور، مقرر شده بود در شهر تهران اقامه مجدد نماز جمعه از ششم تیرماه و همزمان با بازگشایی رسمی نماز‌های جمعه در مناطق زرد آغاز شود که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود. بیشتر بخوانید: نماز جمعه این هفته تهران به دلیل حفظ سلامت شهروندان برگزار نمی‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری آغاز شد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6082395 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه