Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که بازیکنان این تیم نباید فریب پنج پیروزی اخیرشان را بخورند و مأموریت آنها در لیگ برتر به پایان نرسیده است. - اخبار ورزشی -

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط خوب فولاد در بازی‌های اخیر و اینکه آنها پنج برد پیاپی را در لیگ برتر به دست آورده‌اند، گفت: این پنج برد نباید ما را فریب دهد تا دست از تلاش بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در همین بازی با ماشین‌سازی یک لحظه غافلگیر شدیم و گل اول را خوردیم. ما باید به این مبارزه ادامه دهیم. هنوز هشت بازی دیگر باقی مانده که 50 درصد کار ما در این فصل است. ما تیم خوبی هستیم، ولی مهم این است که روند فعلی را ادامه دهیم و اصل کار این هشت بازی است که باقی مانده.

وی با تمجید از جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: اگر تفکرات بازیکنان فولاد مثل تفکرات نکونام باشد قطعاً به هدف‌مان می‌رسیم. نکونام واقعا یک مربی فوق حرفه‌ای است و از تجربیاتی که در سال‌های بازیگری خصوصاً سال‌های حضورش در اسپانیا به دست آورده است به خوبی استفاده می‌کند. کار کردن با این مربی و قهرمانان فولاد که در زمین مسابقه می‌جنگند برای من افتخار بزرگی است.

نکونام: بازیکنانم مقابل ماشین‌سازی شاهکار کردند/ قطعاً با گردان برخورد می‌کنیم

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین یادآور شد: فقط بازیکنان فولاد باید بدانند که هنوز هشت بازی دیگر تا پایان باقی مانده است و نباید بابت نتایج اخیر فریب بخوردند. از طرفی ما دو مشکل بزرگ هم داریم که یکی بیماری کروناست که دشمن تمام تیم‌ها به شمار می‌آید و مسئله بعدی هم گرمای اهواز است که روز به روز شدیدتر می‌شود. امیدوارم این مسائل برای ما مشکل‌ساز نشود.

آذری درباره بحث ادامه همکاری با جواد نکونام و اینکه آیا این مربی فصل بعد هم هدایت فولاد را بر عهده خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: مشکلی برای ادامه همکاری فولاد و نکونام وجود ندارد. من امروز به سرمربی تیم نامه رسمی دادم تا او برنامه‌هایش را به باشگاه بدهد. اتفاقاً در این زمینه نیز بنده، نکونام و همچنین آقای محمدی مدیریت محترم کارخانه فولاد با یکدیگر صحبت کردیم. امیدوارم برای فصل آینده یک فولاد گردن کلفت ببندیم و شاهد یک تیم پرقدرت باشیم و فولادِ جدیدی را ببینیم. ما اگر می‌خواهیم رشد و پیشرفت کنیم، باید تفکرات حرفه‌ای‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سعید آذری تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام بیشتر بخوانید... باشگاه فولاد از نکونام برای فصل آینده برنامه خواست آذری: حوصله پاسخ‌ دادن به حاشیه‌ها و فضای مجازی را ندارم/ پول برزیلی‌ها تا آخر هفته پرداخت می‌شود بازداشت حاجیلو به دلیل شکایت نکونام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید آذری تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام سعید آذری فولاد خوزستان جواد نکونام فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید

آفتاب‌‌نیوز :

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال تا هجدهم فروردین مسابقه رسمی نخواهد داشت و در آن تاریخ باید به مصاف مس رفسنجان برود؛ جدال در ورزشگاه آزادی مقابل تیمی که آبی‌پوشان پایتخت را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار زد!

اگرچه آبی‌پوشان تا ۱۱ روز دیگر مسابقه رسمی ندارند، اما قرار است یک یا حداکثر ۲ بازی تدارکاتی در تهران داشته باشند. طبق برنامه‌ریزی مقرر شده جواد نکونام اعلام کند که تیمش قبل از بازی با مس رفسنجان به یک مسابقه تدارکاتی نیاز دارد یا باید دو بار به میدان برود تا هماهنگی‌های لازم جهت انجام آن‌ها صورت بگیرد. شرط مهم سرمربی استقلال برای تیم‌های رقیب این است که تحت هیچ شرایطی از مسابقات دوستانه موردنظر تصویربرداری نکنند و دوربین موبایل‌ها را هنگام برگزاری بازی روشن نکنند، چون نمی‌خواهد تدابیر تاکتیکی موردنظرش پیش از تقابل با شاگردان محرم نویدکیا لو برود.

استقلال بازی رفت مقابل مس رفسنجان را در خانه حریف به سود خود تمام کرده بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود