Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود خاندایی روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار داشت: بیش از ۱۲ مورد مشکلات شرکت‌های مجتمع معادن سنگ آهن و کبالت گلستان، معدن کان پژوهان جنوب،کربنات کلسیم کاشان و تعاونی خوراک دام و طور مبین و همچنین هشت واحد تولیدی در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، سنگ‌بری و گلاب‌گیری در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسایل موجود در حیطه مسوولیت‌های حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک کشاورزی بود که برای رفع آنها، هماهنگی‌های لازم با مسوولان اداره‌های ذی‌ربط انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به تلاش دولت در راستای تسهیل و رفع موانع تولید با هدف تحقق سیاست‌های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، بهبود فضای کسب و کار و امکان سرمایه‌گذاری و صادرات در این شهرستان بیان کرد: موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های منطقه، آن را به یکی از قطب‌های صنعتی در مرکز کشور تبدیل کرده است که امید می‌رود با برنامه‌ریزی و هدایت منابع در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

استان پنج میلیون نفری اصفهان با بیش از ۹ هزار واحد تولیدی صنعتی و معدنی کوچک و بزرگ، ۷۰ شهرک صنعتی به مساحت ۱۲ هزار و ۲۰ هکتار دارد که از این میان نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و ۱۳ شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی در کاشان مستقر هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان کاشان تسهیلات بانکی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان کاشان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز سه شنبه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی این حریق مهار شد.

۵ واحد خودرویی با ۱۹ آتش نشان از شهر قم و ۵ واحد با ۲۰ نفر از آتش نشانان مستقر در شهرک در عملیات اطفا حریق مشارکت داشتند و مانع از تسری و گسترش حریق به دیگر واحدهای تولیدی شدند.

عملیات اطفا حریق در این واحد تولیدی به صورت کامل انجام پذیرفته و عوامل آتش نشانی در حل لکه گیری هستند.

علت حادثه و میزان خسارت وارده این حریق اعلام نشده است.

این حادثه هیچ مصدومی نه از کارگران این واحد صنعتی و نه از عوامل آتش نشانی به دنبال نداشته است.

کد خبر 6086069

دیگر خبرها

  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد