Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مرتضی حسینی روز سه شنبه در گفت وگویی با بیان اینکه تیزرهای ایثار اجتماعی و دو تله‌تئاتر در گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید تولید شده و تاکنون طی همکاری‌های مشترک گروه تلویزیونی شاهد با رسانه ملی، فیلم‌های مستند زیادی با محوریت ایثار و شهادت از شبکه‌های مختلف رسانه ملی و مراکز استان‌ها پخش‌شده، افزود:‌ از سال ۱۳۹۶ تولید تیزرهایی با موضوع ایثار اجتماعی آغازشده که هم‌اکنون از ۱۰ شبکه سراسری و مراکز صداوسیمای استان‌ها در حال نمایش است و این تولیدات کماکان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور هنری بنیاد همچنین از همکاری مشترک با شبکه‌های رادیویی فرهنگ، آوا و ... در تولید و پخش آثار با محوریت ایثار و شهادت خبر داد و گفت: طی انعقاد تفاهم‌نامه مذکور، تاکنون دو اثر تولیدشده و زمان پخش این آثار متعاقباً اعلام می‌شود.

تولید سریال فاخر شهید بهشتی
وی ادامه داد: همچنین فیلم‌های مستند با محوریت سبک زندگی نخبگان شاهد و ایثارگر با توجه به تأکیدات سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار تولید توسط شبکه مستند و گروه تلویزیونی شاهد قرار دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقدشده گروه تلویزیونی شاهد با صداوسیما و قوه قضاییه مقررشده که تولید سریال فاخر شهید بهشتی در دستور کار قرار گیرد که تاکنون این پروژه در مرحله پژوهش و نگارش فیلم‌نامه قرار دارد.

توصیه‌های لازم به ایثارگران برای پیشگیری از ابتلا به «کرونا ویروس»

معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای پیشگیری و کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا ویروس توصیه‌هایی را در قالب اطلاعیه خطاب به ایثارگران ارائه کرد.

معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه خود آورده است :با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا موکداً توصیه می‌شود که ایثارگران با ریسک بالای بیماری شامل جانبازان شیمیایی، جانبازان نخاعی، ایثارگران دارای سابقه پیوند عضو، ایثارگرانی که داروهای تضعیف‌کننده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند و ایثارگران سالمند به خصوص والدین معظم شهدا حتی‌المقدور از منزل خارج نشوند و درصورتی‌که خروج از منزل برای این عزیزان ضروری باشد حتماً در خارج از منزل ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، نکات ایمنی و بهداشتی از ماسک استفاده کنند.

آموزش‌های اجتماعی، ازدواج، سبک زندگی به جوانان

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان ضمن قدردانی از توجه وزیر ورزش و امور جوانان و معاون فرهنگی این وزارتخانه به حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و تکریم ایثارگران در سازمان متبوع، گفت: در مقطع کنونی تحقق اهداف طرح شاهد و نیز تکالیف وزارت ورزش و امور جوانان باید فراتر از محدوده ورزش در سطح ظرفیت‌های مربوط به جوانان نظیر بحث آموزش‌های اجتماعی، ازدواج، سبک زندگی و سایر برنامه‌ها تعمیم پیدا کند، درعین‌حال لازم است در چارچوب هم‌افزایی برنامه‌ها، تلاش شود با تجمیع و هماهنگ‌سازی ظرفیت‌ها و جهت‌گیری حمایتی از اقدامات و مأموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌ها را متناسب با تمکن دستگاه‌های ذی‌ربط ارتقا بخشید، در این راستا پیشنهاد مشخص، تعیین دامنه همکاری در قالب تفاهم‌نامه عملیاتی با کمیت و زمان بین دو دستگاه است.

در نخستین جلسه ستاد مرکزی وزارت ورزش و جوانان سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزشی وزارت ورزش و جوانان، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سردار قاسم قاسمی مشاور وزیر ورزش و امور جوانان در امور ایثارگران و سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد و سایر اعضای ستاد گزارش های مبسوطی از اقدامات صورت گرفته برای ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، ‌ التزام این وزارت‌خانه نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به ایثارگران گزارشی از اقدامات انجام‌شده و چالش‌های پیش روی اساسنامه شاهد و ایثارگر را بیان کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سهم_من_در_مهارکرونا وزارت ورزش و جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر