Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:10:56 GMT

صندوق پژوهش مولفه ای برای توسعه علم و فناوری

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۲۴۸

صندوق پژوهش مولفه ای برای توسعه علم و فناوری

به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری عصر سه شنبه در مراسم آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان اظهار کرد: این صندوق مؤلفه ای برای توسعه علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه استان گیلان از نظر زیرساخت‌های حوزه فناوری و کار آفرینی دچار عقب ماندگی است، افزود: با وجود اقدامات صورت گرفته در این بخش در گیلان این استان در رده‌های آخر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در گیلان اقدامی خوب و با ارزش در راستای حمایت از طرح‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور است، افزود: جوانانی که در این صندوق مشغول به کار هستند با اهمیت این موضوع آشنا بوده و قطعاً در ادامه این مسیر کمک می‌کنند.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با مجوز صندوق نوآوری و شکوفایی کشور تأسیس شده و زیر نظر کارگروه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور به فعالیت می‌پردازد. تمامی خدمات قابل ارائه در صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور اعم از تسهیلات، لیزینگ محصولات، صدور ضمانت نامه، توانمندسازی و سرمایه گذاری خطر پذیر در صندوق گیلان ارائه می‌شود.

کد خبر 4962510

منبع: مهر

کلیدواژه: سورنا ستاری پارک علم و فناوری استان گیلان طرح پژوهشی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام استانداری سمنان دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی پژوهش و فناوری صندوق پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور

تین نیوز

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: با هدف استفاده از دانش بومی در صنعت نفت و گاز ایران، و برای بهره مندی بیشتر از توان علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان در این حوزه، تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد به امضا رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکبر دادخواه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک علمی پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد، با بیان اینکه این تفاهم نامه با هدف رفع چالش ها و معضلات صنعت قیر و آسفالت از طریق همکاری های پژوهشی و تولیدی منعقد شده است، اظهار کرد: تمرکز بر فاز اجرایی پروژه های نظری است چرا که عملگرایی در این عرصه آثار ملموسی در توسعه و رشد پایدار کشور به ارمغان می آورد.

دادخواه افزود: عملگرایی بارها مورد توصیه و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و در ترسیم نقشه راه ما نیز کمک شایانی کرد. ضمن آنکه با توجه به احیا سطح تعاملات میان دو مجموعه روی حمایت وزارت راه و شهرسازی نیز در تحقق این امر حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی با بیان اینکه البته در حال حاضر نیز همکاری های سازنده ای میان دو مجموعه شکل گرفته و تفاهمنامه های مشترک متعدد با تمام زیرمجموعه های وزارت راه به امضا رسیده است، اظهار کرد: اخیرا پیشنهادی مبنی بر راه اندازی یک واحد اداری برای تولید محتوای آموزشی  و تخصصی در راستای فعالیت های شرکت  مطرح شد، از آن جایی که حفظ رضایت مشتری و ذی النفعان از اولویت های اصلی است موضوع راه اندازی این واحد با هدف ترسیم چشم انداز کارشناسی شده برای مشتریان و ذی النفعان در دستور کار قرار گرفت.

دادخواه با تاکید بر حفظ سرمایه انسانی در کشور تصریح کرد: با تربیت نیروی عملیاتی می توان در جهت حفظ سرمایه انسانی کشور و نخبه گرایی حرکت کرد و در بحث اشتغال و اجرای مسئولیت تسهیل گری کرد. در همین زمینه با تکیه بر ظرفیت های موجود همچون تنوع جغرافیایی و در راستای ارتقا عملکرد مسئولیت های اجتماعی طرح هایی در نظر گرفته است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی