Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:23:28 GMT

هر روز احتمال انحلال کابینه اسرائیل وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۳۰۵

هر روز احتمال انحلال کابینه اسرائیل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آهارونت، «بنی گانتز» وزیر جنگ و نخست‌وزیر چرخشی رژیم صهیونیستی توافق کابینه ائتلافی تل‌آویو برای اجرای طرح الحاق کرانه باختری در تاریخ یکم جولای را رد کرد و گفت که این روز، زمان مناسبی نیست.

این مقام صهیونیست به آمار روبه افزایش بیکاری در مناطق اشغالی بر اثر بحران شیوع کرونا پرداخت و با تاکید بر نامناسب بودن زمان اجرای الحق کرانه باختری افزود: یک میلیون بیکار نمی‌دانند ما درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم و علاقه‌ای هم به طرح الحاق ندارند، بلکه قریب به اتفاق آن‌ها نگران این هستند که فردا صبح چه کاری باید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتز در عین حال تاکید کرد که دره اردن باید همواره در دست تل آویو باقی بماند، اما سوال اینجاست که چگونه و چه زمانی؟

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی همچنین به اختلافاتش با نتانیاهو و احتمال برگزاری انتخابات سراسری جدید در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: هر روز احتمال انحلال کابینه وجود دارد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد به زودی بیش از ۳۰% از مساحت کرانه باختری را به اراضی اشغالی خود، ملحق کند؛ اقدام تجاوزکارانه ای که مورد انتقاد شمار زیادی از کشورها قرار گرفته است.

در این طرح، رژیم صهیونیستی مجاز می‌شود تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به سرزمین‌های اشغالی الحاق کند.

برخی کشورهای اروپایی تهدید کرده‌اند که در صورت اجرای این تصمیم، اساس روابط خود با تل آویو را تغییر خواهند داد.

کد خبر 4962528

منبع: مهر

کلیدواژه: بنی گانتز رژیم صهیونیستی نتانیاهو الحاق کرانه باختری ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ایران ویروس کرونا فلسطین عربستان سعودی روسیه لبنان سوریه امارات متحده عربی افغانستان لیبی رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه شورای اتحادیه اروپا نوشت که گروه نژادپرست یهودی "لحاوا" به همراه گروه "جوانان ستیغ" و دو تن از فعالان آن تحریم شده اند.

اسرائیل کرانه باختری را در جنگ ۱۹۶۷ به تصرف خود درآورد و از آن زمان تاکنون این منطقه تحت اشغال نظامی بوده و شهرک‌های صهیونیست نشین به طور مداوم گسترش یافته ‌اند. فلسطینی ها کرانه باختری را به همراه قدس شرقی و غزه جزئی از کشور مستقل خود می دانند.

کد خبر 845575 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تحریم اتحادیه اروپا

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد