Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:37:30 GMT

آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۳۴۵

آزمون جامع دانشگاه آزاد حضوری برگزار می شود

سخنگوی دانشگاه آزاد از برگزاری آزمون جامع این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد. - اخبار سیاسی -

احمد حیدری، سخنگو و معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به درخواستها برای  لغو امتحانات جامع دوره دکتری این دانشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت:  دانشگاه آزاد به دلیل شیوع کرونا تغییراتی در برگزاری این آزمون ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون پیش از این به شکل ملی و منطقه ای برگزار می شد اما در تغییرات صورت گرفته قرار است به شکل واحدی برگزار شود به طوریکه شرایطی فراهم شده تا داوطلبان در واحد تحصیلی خود امکان شرکت در آزمون را داشته باشند.

پایان تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزادرفع مشکلات اقتصادی و تولیدی راهبرد اصلی دانشگاه آزاد

 

سخنگوی دانشگاه آزاد تاکید کرد: آزمون جامع دانشگاه آزاد به صورت حضوری و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر بخوانید... رفع مشکلات اقتصادی و تولیدی راهبرد اصلی دانشگاه آزاد پایان تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد تمدید مجوز هیأت مرکزی جذب دانشگاه آزاد/ ساماندهی فراخوان های قدیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند

محسن زارعی در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک مراکز آزمون سطح کشور تا سال ۱۴۰۷ استاندارد می‌شوند، گفت: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی اظهار کرد: تامین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تامین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تامین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی تصریح کرد: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آنها، تقریبا یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملا بررسی و نقاط ضعف کاملا احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.  

زارعی با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی