Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: سفیر روسیه در کره شمالی در سخنانی هرگونه گمانه زنی درباره وضعیت جسمانی رئیس کره شمالی و جانشین او را رد کرد.

«آلسکاندر ماتسگوئرا» سفیر روسیه در کره شمالی روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «تاس» در این زمینه گفت : «مطمئنم که این‌ها شایعات بی اساسی هستند.»

سخنان سفیر روسیه درباره سلامتی «کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی بعد از آن مطرح شد که وزیر دفاع ژاپن چندی قبل مدعی وضعیت بد جسمانی رئیس کره شمالی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر روسیه در ادامه با بیان اینکه رئیس کره شمالی کمتر در انظار ظاهر می‌شود، افزود که دولت این کشور به طور معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

«تارو کانو» وزیر دفاع ژاپن در نشست خبری روز پنجشنبه حین صحبت درباره تحرکات اخیر کره شمالی گفت: «درباره سلامتی "کیم جونگ اون" رئیس کره شمالی شک و تردید داریم.»

وزیر دفاع ژاپن در این نشست خبری تحرکات اخیر کره شمالی را کاملا عجیب خواند. شبکه خبری آمریکایی «سی ان ان» چندی قبل به نقل از یک منبع آگاه در دولت آمریکا مدعی شد که حال جسمانی رهبر کره شمالی بعد از یک عمل جراحی بسیار نامساعد است.

این دیپلمات روس گفت: «کیم تصمیماتی می‌گیرد و احکام او منتشر می‌شوند. مهمترین نکته این است که زندگی در این کشور به آرامی در حال جریان است.»

وی همچین شایعات درباره جایگزین شدن خواهر رئیس کره شمالی با وی را رد کرد و گفت، در کره شمالی هیچکس جرات ندارد خود را شماره دو بنامد. فقط «شماره یک» وجود دارد و آن هم رئیس کشور کیم جونگ اون است. اگر از خواهر او هم این سئوال را بپرسید او به طور قطع شماره دو بودن خود را رد می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسکو کیم جونگ اون بیماری رئیس کره شمالی سفیر روسیه کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه آلمانی «بیلد» به نقل از منابع گزارش داد که احضار «سرگئی نچائف» سفیر روسیه در برلین در رابطه با بازداشت دو فرد روس مظنون به جاسوسی برای روسیه بوده است.

پیش از این، دفتر دادستانی آلمان اعلام کرد دو شهروند آلمانی-روسی به نام‌های «دیتر اس.» و «الکساندر جی.» به اتهام جاسوسی از پایگاه‌های آمریکایی به دستور روسیه و برنامه‌ریزی برای حمله به مسیرهای حمل و نقل نظامی در شهر بایرویت در بایرن بازداشت شده‌اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896776

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • تحولات اوکراین|اوضاع در جبهه نبرد به نفع مسکو تغییر کرده است
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل