Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، یک میلیون بیکار در اسرائیل به دلیل اپیدمی کرونا اهمیتی به طرح الحاق اراضی فلسطینی به اسرائیل نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، در اظهاراتی یک روز بعد از اختلاف علنی‌اش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اجرای طرح الحاق در سایه شیوع کرونا در اسرائیل مطرح شده، بنی گانتس،‌ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد، با وجود این همه بیکار در اسرائیل مردم به فکر طرح الحاق نیستند و برایشان مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتانیاهو مصر است فردا برابر با اول ژوئیه تصمیم دولت در الحاق غور اردن و تمامی شهرک‌های اسرائیلی یعنی الحاق حدود ۳۰ درصد از مساحت کرانه باختری را اعلام کند اما گانتس به هیئت آمریکایی گفته، تاریخ اول ژوئیه مقدس نیست، نتانیاهو هم در پاسخ تاکید کرده، الحاق هیچ ربطی به آبی - سفید ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنی گانتس الحاق کرانه باختری طرح الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر امور خارجه اردن ایمن الصفدی امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «سی ان ان» تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو از تقابل با جمهوری اسلامی برای دور کردن توجهات از جنگ غزه سوء‌استفاده می‌کند.

وی در این خصوص گفت «نخست‌وزیر اسرائیل همواره می‌خواسته به نوعی رویارویی با ایران تکیه کند و در حال حاضر که فشار بین‌المللی به اسرائیل برای توقف حمله به غزه ادامه دارد، فکر می‌کنیم، راه‌اندازی جنگ با ایران، چیزی است که او (نتانیاهو) گمان می‌کند این فشارها را کمرنگ می‌کند و می‌تواند توجهات را از غزه برگرداند».

الصفدی سپس تأکید کرد که «موضوع در حال حاضر غزه وکرانه باختری است و تا زمانیکه ما این قضیه را حل نکردیم، تمرکز همچنان باید بر روی این موضوع باشد».

الصفدی در خصوص رهگیری برخی موشک‌ها و پهپادهای ایران که در اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی استفاده شده بود،توضیح داد «ما در مسیر آتش قرار داریم و هر موشک یا پرتابه‌ای که ممکن بود در اردن سقوط کند، میتوانست به اردن خسارت وارد آورد و بنابراین ما باید کاری می‌کردیم....ما صرفنظر از این‌که این پهپادها از چه جایی آمده بودند، این کار را انجام دادیم».

کد خبر 844662 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اردن خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • دیود کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • الجزیره: ایران توانست اسرائیل را در معضل راهبردی قرار دهد
  • بی‌اعتمادی جنگ سالاران رژیم صهیونیستی به یکدیگر
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی
  • وزیر اسرائیلی: در برابر حماس و حزب‌الله شکست خوردیم