Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قم : سید باقر تکیه‌ای ، اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید ابراهیم رشید بیش از ۳۱۳ بسته معیشتی میان نیازمندان قمی توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها توسط خادم یاران رضوی، خیران و خانواده شهید ابراهیم رشید تهیه و در مجتمع امام خمینی(ره)  بسته بندی و سفره ای از مهربانی و کرامت برپا و توسل به امام رضا(ع) انجام شد، این بسته ها براساس شناسایی که صورت گرفته بود به دست محرومین و مستضعفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده آستان قدس رضوی در قم بیان کرد: دومین مراسم سالگرد شهید رشید ساعت ۱۸ امروز برگزار می شود که خانواده شهدای دفاع مقدس، خادم یاران رضوی و بسیجیان و هیئت‌های مذهبی نیز در این مراسم حضور پیدا می کنند.

تکیه‌ای با اشاره به برنامه‌های دومین سالگرد شهید رشید ادامه داد: قرار است در این مراسم از خانواده‌های شهدای تیپ زینبیون که در قم هستند توسط کانون خادم یاری رضوی خانواده معظم شهدا تجلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام جوشقانیان در این مراسم سخنرانی می‌کند و حاج مهدی سلحشور نیز مدیحه سرایی می‌کند، پس از برگزاری مراسم مهمانان عازم مزار شهدای مدافع حرم و شهید ابراهیم رشید می شوند.

۴۶

کد خبر 1405154

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس