Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: عملیات تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد یافته است.

نوراله اسعدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در خرمشهر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۲۴ هزار و ۹۶۴ تن کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است که این میزان نسب به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۹ درصدی را نشان می دهد و اکنون ما شاهد ترافیک و افزایش چشم گیر تخلیه و بارگیری کالا هستیم به طوری که ۲۰ پست اسکله این بندر مشغول عملیات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص نقش دریانوردان بندر خرمشهر در افزایش ترافیک کالا و عملیات تخلیه و بارگیری گفت: بخش عمده ای از لجستیک کار و بخش عمده ای از حمل و نقل و تخلیه و بارگیری کالا در این مجتمع بندری در سایه زحمات مستمر و مداوم دریانوردان انجام شده که باعث رشد میزان ترافیک و افزایش جذب کالا در بندر خرمشهر شده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: با توسعه زیرساخت های سازه ای و تجهیزاتی و اعطای مشوق های ویژه به صاحبان کالا و سرمایه گذاران حوزه های دریایی و بندری شاهد افزایش ترافیک کالا و کانتینر در بندر خرمشهر هستیم.

اسعدی در پایان بیان کرد: دریانوردان نیروهای حیاتی برای دریانوردی و تجارت بین المللی هستند که با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های اعمال شده از سوی کشورها حق و حقوق آنها از جمله بهداشت مناسب، مراجعه به پزشک، استفاده از ساحل و همچنین پیاده شدن از کشتی و ملاقات با خانواده نادیده گرفته شده که باید با همکاری تمام کشورها در راستای رفع مشکلات  اهتمام ورزید.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند دریانوردان بنادر و دریانوردی کرونا ویروس تخلیه و بارگیری کالا دریانوردی خرمشهر تخلیه و بارگیری بندر خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین‌های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر  اعلام  شده است.

مجتبی قهرمانی گفت:با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روز‌های خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین‌های دوم و سوم خروجی خودرو‌ها و کامیون‌ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی گفت: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهتمام دولت در رفع مشکلات استان سمنان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک