Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:16:13 GMT

پیانیچ: بارسلونا رویایی بود که به حقیقت پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۴۶۹۲

پیانیچ: بارسلونا رویایی بود که به حقیقت پیوست

ستاره بوسنیایی جدید باشگاه بارسلونا پیوستن به این باشگاه را رویایی خواند.

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ ستاره بوسنیایی روز گذشته با قراردادی 4 ساله به ارزش 60 + 5 میلیون یورو از یوونتوس به بارسلونا پیوست. رقم فسخ او نیز 400 میلیون یورو است و با پایان کار یوونتوس در فصل جاری، رسما راهی بارسا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای او آرتور ملو از بارسا به یوونتوس پیوست.

پیانیچ سال 2007 در متز فرانسه بود که فوتبال در سطح اول اروپا را شروع کرد و سپس پیراهن لیون را به تن کرد. او از سال 2011 راهی رم شد و در 4 سال گذشته نیز برای یوونتوس بازی می کرد.

 

 

 

 

پیانیچ در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به بارسا به وبسایت فدراسیون فوتبال بوسنی گفت:« بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. بارسا یکی از بهترین باشگاه های دنیاست و حد نهایت برای هر فوتبالیستی. این رویایی بود که به حقیقت پیوست. خیلی خوشحالم نه فقط برای خودم که برای خانواده و نیز مردم کشورم بوسنی هرزگووین. هرگز فراموش نمی کنم که از کجا آمده ام.»

 

پیانیچ ادامه داد:« موفقیت به سادگی به دست نمی آید و نتیجه کار، تلاش و فداکاری زیاد است. این هم یک آزمون و چالشی جدید برای من است و می خواهم از آن موفق خارج شوم. بی تاب بازی برای بارسا در نوکمپ هستم و برای آن لحظه شماری می کنم.»

 

 

میرالم پیانیچ بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میرالم پیانیچ بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در رختکن بارسا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی، پیدا کرده‌اند. دستیار ژاوی به دلیل ریش، عینک و حرکاتش شباهت زیادی به یورگن کلوپ دارد و به همین دلیل به او لقب اسکار کلوپ را داده‌اند.

در ابتدا نام مستعار کلوپ بیش از هر چیز دیگری شبیه یک حکایت خنده دار به نظر می رسید، اما کم کم نام اسکار هرناندز با مربی آلمانی عجین شد، آن هم بیشتر به دلیل نتایج در زمین تا شباهت ظاهری اش با سرمربی لیورپول. 

با پیروزی این شنبه در کادیز، برادر ژاوی هشتمین بازی خود را روی نیمکت با پیروزی پشت سر گذاشت. رکوردی که فقط در دسترس مربیان بزرگ تاریخ بارسلوناست. رکورد او کاملاً باورنکردنی است: هشت بازی، هشت برد، 19 گل زده و 3 گل خورده.

همه چیز از یک بازی دوستانه در جریان تور تابستانی دو سال پیش شروع شد، زمانی که ژاوی مجبور شد به دلیل مشکل ویزا در اسپانیا بماند و دیرتر راهی آمریکا شود. این وضعیت اسکار را مجبور کرد تا در پیروزی قاطع (0-6) مقابل اینتر میامی مربی اول بارسا شود.

اولین بازی رسمی او برابر والنسیا در نوکمپ بود، 1-0 با گل رافینیا. بارسا نیم ساعت را نیز به دلیل اخراج آرائوخو ده نفره بازی کرد. سپس پیروزی های 2-0 برابر کادیز، 4-3 برابر ویارئال، 1-0 مقابل مایورکا، 3-0 مقابل اتلتیکو، 1-0 برابر لاس پالماس و بازی دیشب برابر کادیز(1-0) با حضور اسکار به عنوان سرمربی به دست آمدند. در تمام این بازی ها ژاوی محروم بود.

اسکار در بازی روز اول در ختافه نیز مجبور شد به دلیل اخراج برادرش در دقیقه 70، نقش مربی اول را بر عهده بگیرد، اما او فقط 20 دقیقه روی نیمکت بود و منصفانه نیست این بازی را با نام او بنویسیم.

احتمالا بازی دیشب آخرین حضور اسکار به عنوان سرمربی بارسا بود چرا که ژاوی از فصل بعد دیگر مربی بارسا نیست.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • تابلوی «شب پرستاره» ون‌گوگ پس از یک قرن به حقیقت پیوست!
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • بارسا برنامه‌ای برای تغییر نظر ژاوی ندارد
  • بارسا برنامه‌ای برای نگه‌داشتن ژاوی ندارد
  • آیا ژاوی می‌تواند در بارسلونا ماندگار شود؟