Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@17:11:22 GMT

کارگران کارت طلایی امداد خودرو را گران نخرند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۵۰۴۸

 به گزارش ایلنا، از ابتدای تیرماه امسال با هدف خدمت‌رسانی به کارگران سراسر کشور طرح ویژه فروش کارت طلایی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به صورت ویژه و با هزینه‌ای اندک برای کارگران آغاز شد که با استقبال خوب کارگران همراه شده است.

 بر اساس این طرح و طبق تفاهم و برنامه‌ریزی صورت گرفته از این پس کارگران سراسر کشور و اعضای خانه کارگر در سراسر کشور می‌توانند از 25 درصد تخفیف در خرید کارت طلایی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران باید دقت کنند که فقط کارت طلایی خود را با تماس با شماره‌هایی که برای آنها پیامک شده تهیه کنند تا متقبل هزینه‌های اضافی نشوند.

علاقمندان با ثبت‌نام و دریافت کارت طلایی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با هزینه‌ای بسیار اندک می‌توانند خدمات زیر را در محلی که حضور دارند، دریافت کنند:

1. اعزام امدادگر به صورت شبانه‌روزی در سراسر کشور

2. حمل خودرو در شهر با خودروی سوار و یدک‌کش تا اولین تعمیرگاه

3. حمل خودرو در جاده با خودروی سوار و یدک کش تا اولین شهر و تعمیرگاه

4. تعویض باتری

5. اتصال باتری

6. تعویض لاستیک

7. سوخت‌رسانی

8. مشاوره تلفنی

9. بازدید سیستم خنک کننده

10. بازدید سیستم برق خودرو

11. بازدید سیستم سوخت‌رسانی

12. بازدید سیستم ترمز و کلاچ

13. صدور اسناد و گواهینامه بین المللی

14. پرداخت مبلغ فاکتور

 علاقمندان و متقاضیان دریافت کارت طلایی امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند با شماره‌گیری 66956610داخلی 305 و 310 و شماره‌های 09127925419 و 09906080785 کارت خود را دریافت کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک

مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، حسن کریمی سنجری در این باره گفت: در حال حاضر ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی که بخشی از آن‌ها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

وی گفت: مجموع خودرو‌های سواری که تا سه ماه آینده به بازار عرضه می‌شود بین ۸ تا ۱۰ هزار خودرو است که به دنبال ایجاد شرایط تحویل آن به ناوگان عمومی هستیم.

کریمی سنجری تصریح کرد: خودروی برقی نسبت به خودروی بنزینی حدود سالانه ۸ تا ۱۰ هزار لیتر بنزین صرفه جویی می‌کند، زیرا برق را می‌توان از منابع تجدید پذیر به دست آورد، ولی نمی‌توان بنزین را از منابع دیگر تأمین کرد.

وی اظهار کرد: اگر قرار باشد با سوخت‌های فسیلی برق تولید کنیم می‌توانیم منشأ آلودگی را به خارج از شهر‌ها ببریم و دیگر تاکسی‌ها در شهر تولید آلودگی نمی‌کنند.

مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت بیان کرد: در اینجا باید به رانندگان تاکسی یارانه و کمک ارائه کنیم و بخشی از سودی که دولت ناشی از صرفه جویی به دست می‌آورد را به شکل بلاعوض به رانندگان تاکسی بدهد.

وی گفت: وزارت صمت همیشه به دنبال فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این امر است، ولی وقتی ناوگان حمل و نقل عمومی را به خودروی برقی مجهز کنیم نیازمند توسعه ایستگاه‌های شارژ هستیم. اگر شرایط شارژ فراهم باشد مردم ما علاقه‌مند هستند که خودروی برقی سوار شوند. عده‌ای از مردم علاقه دارند خودروی وارداتی بخرند، ولی می‌توانیم این کار را با خودروی برقی انجام دهیم. بخش مهمی از خودروی برقی باید تأمین کننده حمل و نقل عمومی باشد و بخشی از آن باید به مردم اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد