Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت : تعداد بستری شده‌های بیمارستانی هر روز افزایش می‌یابد، بطوریکه دیروز آماربستری‌ها ۳۶ و روز قبل از آن ۲۸ نفر بود.

او افزود: این آمار‌ها بیمارستان‌های مختلف استان بویژه شهرستان زنجان را هم به مرحله اشباع رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قزلباش با بیان اینکه  دراستان زنجان هم اکنون بیش از ۵۴۲ نفرهم به علت ابتلا به ویروس کرونا درمراکز درمانی بستری هستند اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۳ نفردیگر آمار جان باختگان کرونایی استان به ۱۸۰ نفر رسید.

او افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۵ هزارو ۲۶۳ نفر به علت ابتلا ویا مشکوک بودن به این ویروس درمراکز درمانی استان نمونه برداری وبستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز هزار و ۳۲۸ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.     انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی ویروس کرونا استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: بیمارستان شهید هاشمی نژاد بزودی به دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی با هزینه‌ای بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال مجهز می‌شود که این امر گام موثری در توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خواهد داشت.

دکتر محمد دهقانی فیروز آبادی با تاکید بر لزوم توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی افزود: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید هاشمی نژاد به عنوان مرکز دانشگاهی واقع در منطقه کم برخوردار با جمعیت زیاد بالاترین تعداد مراجعه بیماران اورژانسی را بین مراکز درمانی را داراست به گونه‌ای که پارسال  ۴۰۰ بیمار حاد قلبی پارسال در  این مرکز درمانی پذیرش شدند.

وی گفت: پارسال بیشتر این بیماران نیاز به آنژیو گرافی فوری داشتند، اما به علت نبود دستگاه تخصصی آنژیوگرافی در این مرکز، متخصصان ناچار به اعزام بیماران به دیگر مراکز درمانی شدند، اما با تخصیص دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی قلبیاین مشکل بزودی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی