Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی نظری در مورد شکایتش از باشگاه استقلال گفت: آقای سعادتمند در صحبتی که با برخی دوستان و نزدیکان انجام داده، قول داده است که طلبم را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدمهدی نظری با اشاره به پیروزی تیمش برابر تراکتور در تبریز گفت:

ما بعد از چهار ماه تعطیلی در تبریز با تیمی مثل تراکتور روبه‌رو می‌شدیم و می‌دانستیم که یک بازی سخت در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل دوری از فوتبال و بازی برابر تیم پرقدرتی مثل تراکتور، توقع نداشتیم این تیم را ببریم، ولی خوشبختانه سه امتیازی مهم در زمین حریف گرفتیم. ما زود به گل رسیدیم که از این گل خوب دفاع کردیم. البته در ضدحملات و استفاده از موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم و باید بیشتر گل می‌زدیم.

محمدمهدی نظری در مورد تأثیر حضور محمود فکری در نساجی تصریح کرد:

من با محمودخان کار نکرده بودم، ولی شنیده بودم که مربی باشخصیتی است. فکری به بازیکنان احترام می‌گذارد و به آنها اهمیت می‌دهد. از زمانی هم که ایشان به تیم اضافه شده، شرایط تیم تغییر کرده است. ما در حال حاضر قوی‌ترین کادر فنی ایران را در اختیار داریم. جدا از فکری نفراتی مثل صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی و حنیف عمران‌زاده را در اختیار داریم، ضمن اینکه دکتر فاضلی هم مغز تیم است. ما از تجربیات تک‌تک این افراد استفاده می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر با بیان اینکه تیمش بازی‌های سختی در پیش دارد، خاطرنشان کرد:

ما از اولین بازی سخت به خوبی عبور کردیم و هشت فینال دیگر در پیش داریم و باید خودمان را آماده این بازی‌ها کنیم. هدف‌مان این است که نتایج گذشته را جبران کنیم و نتایجی بگیریم که هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

محمدمهدی نظری در مورد شکایتش از باشگاه استقلال و اینکه بحث پرداخت طلبش به کجا رسید، تصریح کرد:

فعلاً که اتفاقی رخ نداده است و من هم دوست نداشتم با شکایتم دلخوری ایجاد کنم. آقای سعادتمند در صحبتی که با برخی دوستان و نزدیکان انجام داده، قول داده است که طلبم را پرداخت کند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد سعادتمند استقلال محمدمهدی نظری محمدمهدی نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم