Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار تشکل‌های دانشجویی فعال در عرصه مواسات و مقابله با بیماری کرونا گفت: اگر بخواهیم موضوع مواسات را ریشه‌ای‌تر دنبال کنیم، باید روح مفسده ستیزی تقویت شود تا کارخانه‌هایی نظیر کنتورسازی به تعطیلی کشیده نشود که کارگران آن با چالش مواجه شوند و نیاز به کمک پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تربیت ناشی از اقدامات مواساتی بسیار زیبا و جذاب است و تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه تقویت شود.

امام جمعه قزوین گفت: ما از نسلی هستیم که در زمان اعتراضات پیش از انقلاب، حمایت یک دانش‌آموز برایمان دلگرم کننده بود، اما امروز شاهدیم که دانشجویان و دانش‌آموزان با قدرت و جدیت پای کار منویات رهبری و آرمان‌های انقلاب هستند و این مهم بسیار امیدبخش است.

او بیان کرد: باید تلاش کرد تا آیات انفاق، زکات و صدقات را احیا کرد و اگر آیات الهی در این حوزه‌ها احیا شوند، شاهد تحولات چشم‌گیر در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و ریشه کن شدن فقر خواهیم بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین مواسات و همدلی تشکل های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

مهدی کریمی کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش  ۲ تا ۳ درجه دمای‌هوا در استان، گفت: میزان بارندگی‌ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱ تا ۴ میلی‌متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با ۴ میلی‌متر بود و این روند تا روز سه‌شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، افزود: طبق پیش‌بینی‌ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه‌ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی‌ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

وی با اشاره به دمای‌هوای استان در ۲۴ ساعت‌گذشته، اضافه کرد: شهرستان ارومیه دمایی بین مثبت ۹ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت و شهرستان پلدشت به عنوان گرم‌ترین شهر دمای مثبت ۲۹ درجه را داشت، خنک‌ترین شهر استان هم تکاب با دمای مثبت ۴ درجه سانتی‌گراد بود.

کریمی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها نیز برای ۲ روز اتی پیش‌بینی و در هشدار صادره توصیه‌های لازم ارائه شده، افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در این ایام از تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه اثر این سامانه همه مناطق استان است، گفت: آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران، اجتناب از سفر‌های غیر ضروری و تردد‌های شهری و جاده‌ای نیز لازم است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه لازم است کشاورزان نیز به توصیه‌های کارشناسان این بخش توجه کنند، در ادامه گفت: انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف نیز از جمله توصیه‌های داده شده برای این روزها است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد