Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امکان برگزاری آنلاین امتحانات دروس خارج فقه و اصول وجود ندارد، گفت: این امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدرسه علمیه نواب برگزار شد.

حجت الاسلام علی روشندل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص علت برگزاری حضوری امتحانات حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: امتحانات دروس خارج فقه و اصول باید به صورت حضوری برگزار شود چرا که طلاب باید به صورت شفاهی به توضیح و تفصیل سوالات استاد بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه امتحانات یک هزار و ۴۰۰ طلبه طی ۱۰ روز و به صورت حضوری در مشهد برگزار شد، گفت: این امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدرسه علمیه نواب برگزار شد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین برپایی این امتحانات ادامه داد: در بدو ورود طلاب، تب‌سنجی انجام می‌گیرد، دست‌ها، وسایل و کتب آنها ضدعفونی می‌شود، چنان‌چه فردی دارای علائم کرونا باشد اجازه ورود داده نمی‌شود و امتحان او بعدا برگزار می‌شود که البته تاکنون موردی نداشتیم.

روشندل خاطرنشان کرد: طلاب در حیاط مدرسه حضور دارند و با ماسک، دستکش و ضدعفونی فردی به محل برگزاری آزمون هدایت می‌شوند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان یادآور شد: امروز روز آخر این امتحانات بود و تا ساعاتی دیگر امتحانات به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فقه مشهد خراسان پروتکل های بهداشتی حوزه علمیه خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز

محسنی الحسینی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان در راستای کاهش تخلفات در حوزه توزیع گوشت قرمز، از قصابی‌های شهرستان مهریز بازدید کرده و قیمت انواع گوشت قرمز، نصب نرخنامه در معرض دید مشتری، تاریخ پروانه کسب، صدور صورت حساب فروش و... را کنترل و بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های قصابی موظفند که قیمت تفکیک شده فروش گوشت گوسفندی، گوساله و شتر را در واحد صنفی به صورت مشخص بر روی تابلو و در معرض دید مشتریان قرار دهند و فروشندگان گوشت قرمز هم موظفند علاوه بر رعایت نرخ مصوب، کالای با کیفیت، استاندارد و بهداشتی به مصرف کننده عرضه کنند. 

محسنی الحسینی اذعان داشت: بازرسی‌ها به صورت پیوسته با هدف پایش قیمت کالا‌های اساسی و خدمات، لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تداوم خواهد داشت و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز