Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:39:22 GMT

مسابقه در مادیات هیچ پایانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۵۶۰۸

سرلشکر موسوی افزود:ما باید در رفع دغدغه معیشتی به جایی برسیم که درجه‌دار و افسر و کارمند ما بدون نگرانی از معیشت و اداره خانواده خود عازم مأموریت های گوناگون شود البته فراموش نکنیم دغدغه معیشت با مسابقه مادیات متفاوت است مسابقه در مادیات هیچ خط پایانی ندارد ولی رفع دغدغه معیشت امکان پذیر است. ناطقان: سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در تیپ ۴۰ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش، از بخش های مختلف این یگان اعم از تجهیزات، نمایشگاه توانمندیها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... بازدید کرد و  آمادگی رزمی این یکان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی  در بدو ورود، با حضور در یادمان شهدا تیپ ۴۰ متحرک هجومی سراب نیروی زمینی ارتش و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا اَدای احترام کرد.

امیر سرلشکر موسوی سپس در جمع کارکنان و فرماندهان این تیپ، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کارکنان و خانواده های این یگان گفت: امروز با همه توطئه ها و خباثت های دشمنان، ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

وی افزود: پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در اهتزار است و دنیا به ایران عزیز و ملت بزرگ ایران به چشم احترام می نگرد و این، حاصل تلاشها و اقتدار نیروهای مسلح است که ما امروز بخشی از آن را در این قطعه مقدس ایران عزیز شاهد هستیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه با اشاره به نقش تعیین کننده خانواده ها خاطرنشان کرد: خانواده کارکنان ارتش نقش تعیین کننده و بسیار مهم در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و رسیدن کشورمان به این نقطه از  اقتدار و عظمت دارند.

امیر سرلشکر موسوی همچنین گفت: اگرچه ما در ارتقای نقاط قوت و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی، رفع نیازهای معیشتی و هم‌افزایی پیشرفت‌های بسیار خوب و شایسته ای را الحمدلله داشته‌ایم اما باید بدانیم ما بازوان مسلح انقلاب اسلامی هستیم که آرمان فرو کشیدن نظام سلطه را دارد و با تهدیدهای متنوعی روبروست و توان و آمادگی رزمی ما باید با این انقلاب تناسب داشته باشد.

فرمانده کل ارتش در ادامه افزود: ما ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم. فرمانده ما ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط و نایب آقا امام زمان(عج) است بنابر این معنویت و بصیرت در این سازمان باید تا حدی ارتقا یابد که شایسته چنین نظام و فرماندهی باشیم. سوم اینکه ما در حوزه معیشت کارهای زیادی کرده ایم ولی اولاً تورم سرعت بیشتری دارد ثانیاً ما باید در رفع دغدغه معیشتی به جایی برسیم که درجه‌دار و افسر و کارمند ما بدون نگرانی از معیشت و اداره خانواده خود عازم مأموریت های گوناگون شود لذا تا رسیدن به این نقطه تلاش زیادی لازم است البته فراموش نکنیم دغدغه معیشت با مسابقه مادیات متفاوت است مسابقه در مادیات هیچ خط پایانی ندارد ولی رفع دغدغه معیشت امکان پذیر است. چهارم اینکه اگر چه الان ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی و همدلی هستند ولی هنوز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که تقویت هم افزایی می‌تواند نتایج معجزه واری در پی داشته باشد. ارتش و سپاه نیروهای مسلح مقاومت هستند لذا لازم است ظرفیت های ناشناخته بین خود را بیش از پیش بشناسیم و در جهت هم افزایی حرکت کنیم.

فرمانده کل ارتش در ادامه با فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات تیپ ۴۰ سراب دیدار کرد و به صورت چهره به چهره با سربازان دیدار و گفت و گو نمود.

در این بازدید، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد. منبع: فارس برچسب ها: فرمانده کل ارتش ، مادیات ، مسابقه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش مادیات مسابقه رفع دغدغه معیشت فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست