Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@16:20:57 GMT

آتش زدن پرچم آمریکا توسط تظاهرکنندگان سوری

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۷۵۶۴۶

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، مردم شرق سوریه با برپایی تجمع اعتراضی علیه فصل جدیدی از تجاوز آمریکا به کشورشان با اعمال تحریم‌های اقتصادی، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

اعتراضات ضد آمریکایی در استان «الحسکه» در شمال شرق سوریه در مخالفت با حضور نظامیان آمریکایی در این کشور و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم سوریه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم شهرک «حامو» از توابع شهر القامشلی سوریه امروز با برپایی یک تجمع ملی، فصل جدید از تجاوز خصمانه به سوری‌ها و کشورشان را که معروف به قانون سزار است، محکوم کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، مردم روستای حامو در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی علیه آمریکا و ترکیه، سیاست‌های خصمانه این نیروهای اشغالگر را محکوم کردند.

آنها همچنین یکپارچگی و اتحاد کامل سوری‌ها را برای همکاری در کاستن از پیامدهای منفی تحریم‌های آمریکا علیه سوریه خواستار شدند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین شعارهایی ملی را در تمجید از دلاورمردی نیروهای ارتش سوریه و مقاومت ملت سوریه و رهبران آن در برابر تجاوز بیگانگان سر می‌دادند و تاکید کردند که تحریم‌ها چیزی از اراده سوری‌ها در مقاومت در برابر تروریسم جهانی نمی‌کاهد.

ساکنان روستای «بویر البوعاصی» در ریف «قامشلی» در شمال شرق سوریه هم روز گذشته علیه نظامیان آمریکایی و ترکیه‌ای در سوریه و همچنین تحریم‌های سزار اعتراض کردند.

مناطق متعددی در شرق سوریه این روزها شاهد برپایی تظاهرات علیه آمریکا، شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا یا اشغالگری ترکیه در خاک سوریه است.

قانون تحریمی سزار، مصوب کنگره آمریکا است که در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۸ پس از سه سال کش‌وقوس بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات، به تصویب رسید و از اول ماه میلادی جاری اجرایی شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قانون سزار تظاهرکنندگان پرچم آمریکا سوریه شرق سوریه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است

رویترز امروز به نقل از اکسیوس گزارش داد که جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در حال آماده سازی تحریم‌های جدید علیه ایران در پاسخ به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل است.

طبق گزارش آکسیوس، یلن آماده است تا امروز بگوید: «وزارت خزانه‌داری آمریکا ضمن همکاری با متحدان آمریکا از اختیاراتش برای تحریم جهت ادامه اخلال در فعالیت‌های مخرب و بی‌ثبات‌کننده ایران دریغ نخواهد کرد».

این نشریه حمله ایران به اسرائیل را علت تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد.

یلن پیش از این ادعا کرده بود که اقدامات ایران ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کند و می‌تواند باعث سرریز اقتصادی شود.

شامگاه شنبه شب، جمهوری اسلامی ایران به تلافی حمله هوایی تل آویو به کنسولگری ایران در دمشق، پایتخت سوریه که در آن چندین فرمانده ارشد شهید شدند، صد‌ها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل شلیک کرد. ادعا می‌شود بیشتر پهپاد‌ها و موشک‌ها قبل از رسیدن به اراضی اشغالی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن رهگیری شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آکسیوس: آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • اجتماع مردم آبادان در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران
  • خوشحالی مردم سوریه از اقدام تنبیهی ایران در برابر رژیم صهیونیستی
  • اجتماع کرمانشاهیان در حمایت از سیلی ایران به رژیم صهیونیستی